Kimmey89 Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hei! Jah, da var snøen kommet å jeg har ikke funnet meg noe sted og stå og skru så derfor selges begge 325 bilene.. INFO: Bil nr 1: Er en blå metallic 325i km stand 288k. 4 dørs senka, TUV papirer men ikke godkjent i vognkort, men på eu kontroll står det ikke som mangel.. Har skilter men skulle vært EU ok i august.. Mangler: 2 Bremserør (rust) Store Foringer bak (Ordnet på verksted) Feil / Defekt Ratt (byttet til m-tech) Dårlig innfestning til eksos anlegg Så det er ikke så mye å gjøre egentli.. Men så er det troligvis at toppakninga har gått.. (er ikke sikker) Interiøret er sport stoler i blått stoff dørtrekka er i helskinn men sitter på den andre.. Starteren drar ikke rundt. Prøvd å trille igang men uten hell, hørtes ut som det var dårlig komp.. Men er ikke 100% sikker.. Lite rust i karosseri bortsett fra bak skiltet bak. Under er det en del rust men ikke noe i bærende. Bil nr 2. Er en 325i som er grå metallic. Veldig lite rust både i karosseri og under. Avskiltet pga manglende EU. Eu ok i 07 med 0 feil, skulle vært inne i 06. Uten diff men det sitter på den andre, med brems.. (skulle bygge sammen en bil men plutselig var det snø) Apex støtdempere. Orginal høyde. Sitter en Garret T04 Turbo som lader 0,5 bar pga av at motoren er orginal.. Sitter også en Haltech E6K Datasprut som er ferdig koblet opp, uten om lambasonden. Den er montert men ikke koblet til.. Denne starter heller ikke, antageligvis pga dataspruten, den må mappes og hvis man kobler til en pc tror jeg den starter.. Dette skal sjekkes opp før evt salg, hva som er galt.. Starter noen ganger men stopper når man begynner kjøre.. Samme symptomer som når bilen ikke lader men det gjør den.. Pratet med en venn som er bilmekaniker å han trodde kanskje dataspruten lå inne med en feilmelding eller noe lignende sånn at bilen ikke tenner.. for den får bensin men ikke gnist.. Følger med 4 slitte 17" Alessio Felger med slitte sommerdekk (foan på den grå) 4 slitte 15" BMW felger på vinter dekk.. (bak på den grå) 4 stk 15" på slitte sommer dekk. 2 stk sommerdekk på stålfelg. 4 powerflexforinger følger også med. Bilder kommer.. Send meg en pm eller noe hvis dere vil ha bilder fortere.. Selges HELST samlet.. Håpet å få igjen ett sted mellom 30-40k for begge samlet.. Så kom med bud. er det noe som er helt bak mål eller noe dere lurer på, bare spør å grav..! Bud\Bytte hvis det er noe intressant.. mvh Kim Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 kan like godt ver den første som spør etter bilder da...=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Bil nr2, hvor mange dører der det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hvor mye vil du ha for bil 1 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey89 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Begge to er 4 dørs... Skulle helst solgt begge samlet siden "turbobilen" mangler diff.. Men hvis jeg ikke får solgt de sammen blir det hver for seg.. Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Da byr jeg 5000 for bil nr 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey89 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Det er notert:) Er avhengi av å få solgt disse fortest mulig så gir en lyd når jeg evt har bestemt meg.. mvh Kim Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Bilder hjelper serdu... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 er intr i en av bilene, men trenger bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Bilder hjelper serdu... jaaahaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey89 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Driver på med bilder nå men det går UTROLIG tregt... Brukt en halv time på å laste opp to bilder:S Men det er en begynnelse.. Skal få tatt ett par bilder til imorra å legge ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Hvor er ådal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey89 Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ådal ligger langs E-16.. 3.5 mil nord for hønefoss Ringerike Kommune Buskerud Fylke =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg