Ellingsen B. Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Er ikke så mange fra området som er på bimmers tror jeg? Her er hvertfall min BMW.. Dog ikke bruksbilen til daglig.. skal hilse fra thomas. han håper du er snill med bilen;) Du får hilse tilbake Jeg prøver å godt jeg kan, men det er ikke såå enkelt å holde igjen
Sjøbuse Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 hehe. det skjønner jeg godt. men bilen må jo brukes også
S.Arnesen Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2008 se er se. var en og annen som krøp frem fra under steinene... hehe noen her som kjører en blå e34? 520 m50 motor med ett hel****es effektanlegg... kjører bak/foran ham rett som det er igjennom skjeberg på vei til jobb på morgenen....
Scampi Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Er ikke så mange fra området som er på bimmers tror jeg? Her er hvertfall min BMW.. Dog ikke bruksbilen til daglig.. Var det din jeg så på Rudskogen 25.10.2008?
S.Arnesen Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 haha, så tuft skilt det var på den der da...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 F... savner Østfold jeg Flyttet til Tr.heim igjen etter 5 år i Halden i fjor... Var nede en tur i sommer og observerte bla en bil som er lagt på forumet. Jobbet med bil og har sikkert plaget alle verksmestere på alle verksted med spørsmål.. Det som var så greit var at manglet jeg noe var det alltidfs en hugger å hente deler hos.
S.Arnesen Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2008 F... savner Østfold jeg Flyttet til Tr.heim igjen etter 5 år i Halden i fjor... Var nede en tur i sommer og observerte bla en bil som er lagt på forumet. Jobbet med bil og har sikkert plaget alle verksmestere på alle verksted med spørsmål.. Det som var så greit var at manglet jeg noe var det alltidfs en hugger å hente deler hos. savner østfold faktisk... nå er det på tide å bytte sokker vel;) hehe Men du har rett i det at det er mange muligheter for oss bilgale her. er jo en skrot overalt... hehe
Hofmeister-Knick Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 haha, så tuft skilt det var på den der da... Jepp! Hadde det bare vært ekte!
Ellingsen B. Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Er ikke så mange fra området som er på bimmers tror jeg? Her er hvertfall min BMW.. Dog ikke bruksbilen til daglig.. Var det din jeg så på Rudskogen 25.10.2008? Det kan stemme..hadde lyst å kjøre, men det var fult
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå