laxen Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Sikkert et møkkadumt spørsmål men... Skal de monteres slik: Eller slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Fulgte det ikke med noen bruksanvisning? Jeg ville tippet den nederste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 ingen bruksanvisning nei. Er vel noen som har montert noe av detta før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 det beste er at jeg har sett flere versjoner. og jeg har sett forskjellig montering. kan derfor ikke svare på hvordan akkurat dine skal monteres da jeg som sagt har sett begge deler. hvilken type er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/34874.jpg 193316/2 kjøpt på GS k-mac har også mest trua på den nederste der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Det øverste bildet vil gi gi en litt lavere bil,men samtidig vil du utsette hullene i fjørtårnet for litt ekstra stress. Jeg ville gått for den nesdrste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Det nederste bildet ser da mest riktig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Det nederste! det er dempertårnet som skal ta belastningen. Står det som på det øverste kommer det gjennom panseret om du kjører ned i ett hull i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Okey, har satt begge slik som det nederste nå.. det virka mer logisk når jeg fikk sett skikkelig på de. Tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Det er det nederste bilde som er riktig Fant frem bruksanvisningen, å der er det ilustrert med bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Kommer ut på GS på lørdag mest sannsynelig så da syns jeg du kan gi meg den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå