Gå til innhold

E39 supersport eksos

nygata
 Share

Ser det bra ut eller ikke?  

30 stemmer

1. 1. Ser det bra ut eller ikke?

• Ja
      26
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Det ser tøft ut =)

Vet du hvordan lyden er ?

Har selv eisenmann på 528i og lyden er helt insane digg

Ser røra er litt feitere på supersport sitt, vet ikke helt om jeg liker det bedre utseene messing enn eisenmann eller ikke :P

Man ser lettere at det er 4 potter på supersport anlegget hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde forventet mye mer lyd men det ble i alle fall litt mer lyd med dette anlegget. Spesielt på høyere turtall. Det står i monteringsanvisningen at det kun kreves mindre tilpassninger for å få dette supersport anlegget på plass. Dette stemmer ikke. En må sveise opp fester på passasjersiden (og medfølgende gummioppheng passer ikke), en må også kappe bort en del av aluminiums bjelken (innmaten i støtfangeren) på førersiden. I tillegg så må en kappe bort midtpartiet som skal støtte diffusor. (plast). På min bil ble det i stedet sveiset inn 2 flattjern fra karrosseriet (under reservehjulskasse) til å få festet "carbon" diffusor på midten. 8 timer gikk det (av fagfolk på verksted) men det ser ut som om resultatet ble bra så da betyr det ingen ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser tøft ut! Er det bare en "dummy" potte på høyre siden eller er det lyddemper på den også..

Har lyst på sånn til min E60, men vil ikke ha noe alà eisenmann eller hva det heter..

er "dummy potte", skal man ha med lyddemper må vel hele hjulbrønn moddes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser tøft ut! Er det bare en "dummy" potte på høyre siden eller er det lyddemper på den også..

Har lyst på sånn til min E60, men vil ikke ha noe alà eisenmann eller hva det heter..

er "dummy potte", skal man ha med lyddemper må vel hele hjulbrønn moddes..

Stemmer det. Reservehjulkasse mm må bygges om for å få plass til lyddemper på passasjersiden. Så det er en halvgod løsning. Kommer bare litt eksos på høre siden.

Her er anlegget:

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /43194.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...