tom arne Skrevet Mai 30, 2009 Forfatter Skrevet Mai 30, 2009 hehe.ja når det gjelder motor er det helt vilt, men bilen er ikke konkuranse dyktig i det hele tatt. kjører nesten standar dempere å fjører. den er vanvitig bløt framme. økonomien er helt på bunn for tiden. men drar til fauske å prøver neste helg massa nerver alerede
bmwrasaren Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 Er helt standard understell på min også, men fungerer bra den, så jeg tror nok at bilen din kan bli ganske så morsom å kjøre, og i tillegg fungere ganske greit
opasb Skrevet Mai 31, 2009 Skrevet Mai 31, 2009 kommer du til mo i rana sist i juni og kjører? kansje vi sees på banen der da
tom arne Skrevet September 28, 2009 Forfatter Skrevet September 28, 2009 ja da er sesongen over for min del er løp nå til helga men får ikke mulighet til å kjøre det. i vinter skal bilen bygges om. er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med understelet,blir enten m5 e34 understel bak. eller volvo. har liggende 4 link.er ikke så masse jobb å bygge om til volvo. det går en e30 i tromsø med volvo bakstel,fungerer veldig bra. den bilen ble norgesmester i 2006.(rcn under 2400). har kjørt med max sport dekk, synes ikke no om de. blir å prøve jokohama 036 til neste år. ellers er jo bilen vanvitig artig å kjøre blir å oppdatere etter hvert som det blir gjort noe med bilen.
Mad0z Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 hei, stilig bil. skal bygge meg en 4 dørs selv nå. med volvo bakaksel og motor. jeg ville bygget volvo bakaksel hvist jeg var deg mads
Mad0z Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 forresten har du samme nr på bilen din så jeg hadde på min jr bil hehe
tom arne Skrevet Oktober 1, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2009 hei mads. har bestemt meg for å bygge om til volvo bakstel samme nr som meg.kjørt du opel kadet gsi på evenes ?
Mad0z Skrevet Oktober 2, 2009 Skrevet Oktober 2, 2009 men det er jo bra hehe, ja samme nr Nei, kjører bmw jeg
tom arne Skrevet Januar 3, 2010 Forfatter Skrevet Januar 3, 2010 Hei å godt nyttår På tide med litt oppdatering. Nå har jeg kjøpt meg bilstein coilovers De stammer fra en e36 m3. Har også kjøpt m3 støtfanger foran å bak+skjørt å panster. blir å legge ut noen bilder av ting som er gjort av forbedringer om litt
tom arne Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Skrevet Februar 4, 2010 nå jobbes det for fult på verkstedet mitt, må ha bilen ferdig til 29 mai. da skal jeg mest sansynlig kjøre bakkeløp i bodø legger ut noen bilder av ting som er blit gjort i det siste. litt rust sveising bilstein coilovers fra m3 e36. ferdig med rust sveising fremme på bilen. begnt å montere forstilling.
tom arne Skrevet Februar 5, 2010 Forfatter Skrevet Februar 5, 2010 Ja æ trur det blir bra. Blir e36 forstilling.Så blir det z3 styring. I dag får jeg komplett e30 m3 styling fra Rune Hansen Motorsport.
Fixfax Skrevet Februar 5, 2010 Skrevet Februar 5, 2010 Hvordan var det og montere m5 motor? kjøpte du den ferdig tilpassa med mellomaksel osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå