Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe.ja når det gjelder motor er det helt vilt, men bilen er ikke konkuranse dyktig i det hele tatt. kjører nesten standar dempere å fjører. den er vanvitig bløt framme. økonomien er helt på bunn for tiden. men drar til fauske å prøver neste helg :wink: massa nerver alerede :?

Skrevet

Er helt standard understell på min også, men fungerer bra den, så jeg tror nok at bilen din kan bli ganske så morsom å kjøre, og i tillegg fungere ganske greit :)

• 3 months later...
Skrevet

ja da er sesongen over for min del :( er løp nå til helga men får ikke mulighet til å kjøre det. i vinter skal bilen bygges om. er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med understelet,blir enten m5 e34 understel bak. eller volvo. har liggende 4 link.er ikke så masse jobb å bygge om til volvo. det går en e30 i tromsø med volvo bakstel,fungerer veldig bra. den bilen ble norgesmester i 2006.(rcn under 2400). har kjørt med max sport dekk, synes ikke no om de. blir å prøve jokohama 036 til neste år. ellers er jo bilen vanvitig artig å kjøre 8) blir å oppdatere etter hvert som det blir gjort noe med bilen.ewgdjki6jowm3fl7ubu1.jpg

• 3 months later...
Skrevet

Hei å godt nyttår :)

På tide med litt oppdatering. Nå har jeg kjøpt meg bilstein coilovers :)

De stammer fra en e36 m3. Har også kjøpt m3 støtfanger foran å bak+skjørt å panster.

blir å legge ut noen bilder av ting som er gjort av forbedringer om litt :)

• 1 month later...
Skrevet

nå jobbes det for fult på verkstedet mitt, må ha bilen ferdig til 29 mai. da skal jeg mest sansynlig kjøre bakkeløp i bodø 8) legger ut noen bilder av ting som er blit gjort i det siste.

f78t71l2edlc6mk2oqlt.jpg

litt rust sveising

hchlu779l35g32f5j5pz.jpg

bilstein coilovers fra m3 e36.

w7t9k611yxwoklhmlqyq.jpg

ferdig med rust sveising fremme på bilen.

f7b0yxy8e7ob5gzjg35p.jpg

begnt å montere forstilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...