tom arne Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 hei.fikk lyst å legge ut prosjekte mitt.det e en e30 320 med m20b25.har kjørt to løp med denne bilen gikk ganske bra vil jeg si.ble en 7 ende plass å en 3 plass.men det ble helt klart for lite motor i forhold til konkurentene så det har jeg tengt å gjøre noe med i vinter.legger ut noen bilder av bilen som den ser ut i dagnxhyrmwf8iwz5kpqe115.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Tøft, kjøre tre store webere då vel? Eller kjøre du innsprøytning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 nå har jeg innsprøytning. men det blir de bilas spjelhus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 tar gjerne imot tips om understel å motor tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 flere bilder.. morro dette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 det blir å komme flere bilder å kankje en film snutt ev de løpenne jeg har kjørt.nå har jeg parkert i garage. har kjøpt inn nye dekk å fjuel cell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 veldig spennende prosjekt! vil følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 gøy å se at prosjektet mit inereserer dere har sotte reserve motoren min i motor bokk.har begynt å demontere den.blir en prøve kanin. tenkte på 288 graders kamm-grenrør-chipp-debilas spjellhus-ja da vet jeg ikke mer. kom med tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Er alt lov her eller? I Rallycross nasjonal asså. Tenker på trimming. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 ikke låv med turbo-komresor eller lystgass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Ville dumpa M20B25, om det var mulig, og satsa på noe med mer ventiler. Men det er kanskje ikke lov? Lenge siden jeg leste reglementet... Hvordan kjører du med oppsett på understell? Stivt? Senk? Skal du prøve å bygge en startsterk bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 hei morro med bmw som blir brukt på bane også. hva er budsjettet ditt på bilen. er vel mange rcn biler idag som ligger rundt 100k? hvor kjører du løp henne? de e30 jeg har sett på bane rundt her har fungert heller dårlig dessverre. di som får det til å fungere kjører mye med fast aksling bak og en liten hissig 4'r forran. hva har du ellers gjort med bilen din? anngående motor, tror jeg m20'en kan bli noe tung, dyr trimmet osv for å fungere bra i rcn. mulig jeg tar feil også finnes dem som passerer godt over 200 suge hester i m20, men s14 er kanske et bedre alternativ? da får du spjeld med på kjøpet også har vert litt med en kollega i sommer som også kjører rcn til sammenligning er jeg redd du må ha en ganske så hissig m20 for å matche vekt/effekt forhold til en slik liten bil som han kjører. "sitter 2L 16v baki denne) http://brulandracing.com/e107_plugins/autogallery/showimage.php?img=Joakim%20B.%20Hansen%2FEik%C3%A5s%206.9.08%2Fpv_L%C3%B8p_bergen_6.9.2008_%2841%29.JPG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 har tenkt lenge på vilken motor jeg skal bruke.helt klart jeg burde gå for en s14,med tanke på vekt fordeling.å det blir det nok etter vert også.har bestemt meg for å ikke ha lån på bilen.blir å bruke vinteren på å kjøpe inn de delene jeg trenger.blir å handle for ca 5k i måneden spjell huset har jeg klart å legge av penger til alerde.19k.har en e30 325 88 mod til privat bil,så når jeg finner meg en s14 motor å har råd til det flytter jeg trimma motoren over i privat bilen når det gjelder understell e æ ikke sikker på hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Ville dumpa M20B25, om det var mulig, og satsa på noe med mer ventiler. Men det er kanskje ikke lov? Lenge siden jeg leste reglementet... Hvordan kjører du med oppsett på understell? Stivt? Senk? Skal du prøve å bygge en startsterk bil? det e låv å bruke hva man vil så lenge man ikke overstiger det orginale sylynder entallet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå