Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vi skal kjøre med volvo bakstilling, motor og diverse vi i bmw'n som blir bygget nå. Det er lett å skru på og er enkelt å få fatt i. (De fleste i rallycrossen er jo enten bygget på 240 eller S40, selv om det ikke nødvendigvis ser slik ut.. :D )

• 4 weeks later...
Skrevet
er vel en som kjører RCN men en mærsje og M5 motor, vistnok 400hk. kjører hele bana på turtallsperra omtrent, show!

han kommer vel fra drammen.

men ser rått ut detta. bare å ta fart i torpedoen å få motoren langt bak

Jepp, det er Ståle Simensen :) bygd en ny en nå, helt ny Merce, usikker på typen, en liten knært, men er den helt nye M3 motoren av aluminium og yter litt over 500 hk :) Den går fælt!

Skrevet
er vel en som kjører RCN men en mærsje og M5 motor, vistnok 400hk. kjører hele bana på turtallsperra omtrent, show!

Jepp, det er Ståle Simensen :) bygd en ny en nå, helt ny Merce, usikker på typen, en liten knært, men er den helt nye M3 motoren av aluminium og yter litt over 500 hk :) Den går fælt!

høres helt værst ut. synes jo min med ca 300 hk går godt, men blir vel bare mopeden i forhold.hehe :lol:

Skrevet
Hvordan er det med volvo understell på "gatebiler"? noen tråder som forklarer hvordan?

har ikke set noen som har gjort det. men tror ikke man får det godkjent.

Skrevet
Vi skal kjøre med volvo bakstilling, motor og diverse vi i bmw'n som blir bygget nå. Det er lett å skru på og er enkelt å få fatt i. (De fleste i rallycrossen er jo enten bygget på 240 eller S40, selv om det ikke nødvendigvis ser slik ut.. :D )

har nå bestemt meg for å gå for bmw bakstiling i år, mulig den blir bytta neste vinter. helt klart jeg skulle gått for volvo understel. men tiden rekker ikke til nå i vinter :(

sykt rått prosjekt dere holder på med. blir artig å følge med på :)

Skrevet

Høres ikke dumt ut. Og greit å ha noe å forandre til neste vinter også. :)

Oppdatering på prosjekte våres kommer nok i helga.

• 3 months later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

dro til mo i rana å kjørte løp i helga. vant på lørdag :D men i dag søndag ble det for trangt inn i første sving etter start, så da fikk jeg en rulling på tak. veldig kjedelig med tanke på at hele vinteren gik med til å bygge bilen :(

9orfqqqhnqfu7yfgb8oh.jpg

om0io0wwjfiwvzpn2p4v.jpg

id2in77a1e4uzqk6lua5.jpg

a><!-- m -->

zy8lsa8snd8vaz6yx5ha.jpg

Skrevet

Kjedelig å se på det der ja!

Hadde gledet meg til og se bilen på tørt føre, men det ble ikke mange metrene.

Mvh martin

Skrevet

kjemperått og se på, har en kompis som kjører 2400 cc klassen(tror det er det) i en e30 med volvomotor. går som et uvær og bilen har vunnet en del løp.

Spennende å følge med videre :)

Skrevet

den merca har jeg sett på trening, det er det mest sinnsvake jeg har sett til dags dato på en rallycrossbane, dere skulle hørt når turtallsperra slo inn på lyngåsbanen = [-o< herre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...