Astri Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Javel jenter, denne tråden er for dere. Synes det er lite aktivitet blandt jentene her inne, og eg trur og mener at det er flere jenter her inne, men som ikkje er fullt så aktive. Eg oppfordrer da dere til å legge inn bilder av bilen(e) deres, uansett om det er en helt original BMW du ikkje bryr deg å gjøre noe med, eller om det er et prosjekt du holder på med, elle om du ikkje har egen bil men stjeler pappa/typen elns sin BMW. Gutta har desverre ikkje lov å legge inn bilder av sine biler her, men kan få lv å kommentere de bildene jentene legger inn. siden eg starta denne tråden så får eg vel slenge ut bilder av sliteren eg kjører til daglig, og typen sin bil som blir brukt av ham og når vi kjører hele familien Sliteren min: 89' E34 520i prosjekt. Geir sin/ familiebilen: 05' E60 525ia Så nå ruller eg ballen videre til dere jenter. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Meget god idè med egen jentetråd !! Her er bimmern min (btw, så er jeg ikke noe flink fotograf som dere ser ) Astri: Den E60`en deres er bare sinnsykt fin ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 .... og jeg som trodde jeg skulle se jentene på forumet her hehe! Fine biler dere har! Ser at det går i svart, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Flotte bilar jentår! Og ja det går visst i svart.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Takk. Er ganske fornøyd med e60'n ja. Er eg som har tatt de bildene unntatt det på autoslalom. Var flott den e46'n din og. M pakken er bare genial. Likte det siste bildet. Gjør som meg, bar knips og knips hundrevis av bilder, og så finner du garantert ETT du blir fornøyd med. Sorry å måtte skuffe dere gutter. bare bil her og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Kom igjen jenter, her e det ikkje kov å være sjenert. Vis oss bilene (BMW) deres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 .... og jeg som trodde jeg skulle se jentene på forumet her hehe!Fine biler dere har! Ser at det går i svart, hehe. har vi samme hjerne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 .... og jeg som trodde jeg skulle se jentene på forumet her hehe!Fine biler dere har! Ser at det går i svart, hehe. har vi samme hjerne? Nei, men vi er av samme kjønn Fine biler jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailen Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Min søde e36:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Min søde e36:) Kjempe fin E36 med rette utseende etter min smak ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breitling Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Pen bil Mailen, men du må få fixa det skeive skiltet foran...irriterte meg max...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 kjerringa mi skal fikse skiltet i dag sier hun men bilen har også fått "m3" lippen under fangeren og svarte nyrer litt gamle bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Min søde e36:) Denne jeg har sett sene søndagskvelder på forus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Pene biler dere har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Pene biler ja;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå