Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Wow! Helt utrolig at de få jentene vi har som medlemmer alle kjører fine biler. :D Hadde ikke vært meg i mot om dere la ut bilde av dere selv også. :lol:

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

• Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

:o

Sikkert ikke bare meg, 316 og hylle som har sett gjennom hele tråden nå for og titte på bilene til jentene, og kansje finne ett bilde av eieren av bilen her inne også :D:oops:

Joachim

Skrevet
:o

Sikkert ikke bare meg, 316 og hylle som har sett gjennom hele tråden nå for og titte på bilene til jentene, og kansje finne ett bilde av eieren av bilen her inne også :D:oops:

Joachim

En til her :lol:

Skrevet

Får se til helgen sikkert =D

Gleder meg stort til Bmw-dager på våler, får håpe så mange som mulig tar turen.

Hadde vært fett med en diiiiiger bimmers.no stand.

Skulle gjerne hatt bil selv den helga, skal gjøre mitt for å få E30`n klar, men tror ikke det holder, er avhengig av sveisehjelp oooog, tror ikke jeg får den før helga =p

Skrevet
Wow! Helt utrolig at de få jentene vi har som medlemmer alle kjører fine biler. :D Hadde ikke vært meg i mot om dere la ut bilde av dere selv også. :lol:

Er vel noen av jentene her inne som har bilde av seg selv i avartaren....

Nå er vel dette strengt talt ett bilforum så jeg kommer ikke til å legge ut bilde av meg selv.

Kan vise frem bilen, mer å se på der :wink:

Skrevet
Får se til helgen sikkert =D

Gleder meg stort til Bmw-dager på våler, får håpe så mange som mulig tar turen.

Hadde vært fett med en diiiiiger bimmers.no stand.

Skulle gjerne hatt bil selv den helga, skal gjøre mitt for å få E30`n klar, men tror ikke det holder, er avhengig av sveisehjelp oooog, tror ikke jeg får den før helga =p

Gidd å gni deg inn a... Hadde dratt alle damene der med Minien. Meeeeeeeeen, neeeeeeeeeeeida. Jobber jeg vettuuuuuuuuuuuuuuuu. :lol:

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...