Selia Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Ah, to fine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Sånn ja Irene, va på tide du fant denna tråden o. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenny Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Bilen min Bilen er under ombygging fra 520 til M5. Link til prosjekttråd dersom det skulle være av interesse: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... sc&start=0 Bilen jeg har brukt gjennom sommeren og under banekjøring i år. Denne tilhører samboeren min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 ååå, to nydelige 5'ere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenny Skrevet November 6, 2008 Share Skrevet November 6, 2008 Tusen takk for det frøken! Flotte biler du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Jeg også er her Min BMW: Så sier noen at M6 felger ikke passer på E46..... de har ikke peiling på hva de snakker om. Kommer nok M6 på min e46 til sommeren også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Bilen min Bilen er under ombygging fra 520 til M5. Link til prosjekttråd dersom det skulle være av interesse: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... sc&start=0 Bilen jeg har brukt gjennom sommeren og under banekjøring i år. Denne tilhører samboeren min. [/qu Var det deg som kjørte en e28 med turbo på bmwccn i vår? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Bilen min Bilen er under ombygging fra 520 til M5. Link til prosjekttråd dersom det skulle være av interesse: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=8 ... sc&start=0 Bilen jeg har brukt gjennom sommeren og under banekjøring i år. Denne tilhører samboeren min. To nydelige 5 serier ja En av di peneste e28 jeg har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 7, 2008 Share Skrevet November 7, 2008 Fine bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SANDRA_B Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 her er min 523ia 98mod (mannen min holder på og sette in nye lister invendig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IreneL Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Fiin bil Sandra Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hege H. Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Overtatt mannen min sin E34: Han har en 325 han skal montere kompressor og IC osv i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet November 8, 2008 Forfatter Share Skrevet November 8, 2008 Flotte biler. Hege_H: Er du kona til mr Hofstad her inne kanskje? Sandra_B: Hei enda ei Karmøy jente?! Kim ka kor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hege H. Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Er nok det,ja..... Blir litt smitta jeg,også. Var i utgangspunktet ikke så interresert i bil, men må innrømme at jeg er blitt litt bitt av basillen! BMW er jo sjefsbiler,da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet November 8, 2008 Share Skrevet November 8, 2008 Flotte biler. Hege_H: Er du kona til mr Hofstad her inne kanskje? Sandra_B: Hei enda ei Karmøy jente?! Kim ka kor? haaallo.. d er jo Sandra_B----årdsen.. kona til Tore Bårdsen fin bil, har sett den står utforbi hjemmet deres Sandra.. Kjempefine felger! Velkommen foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå