wagon Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Okay, det blir nok prioritering av nye felger før breifronten tenker jeg:)Men takk for tipset:) Synes du burde beholde de felgene du har Var dritfin hele bilen, og felgene passet meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmelim Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Måtte ta noen nye bilder igjen av bilen igår (nyvasket) må passe på da, er ikke så lenge ren på denne tida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Okay, det blir nok prioritering av nye felger før breifronten tenker jeg:)Men takk for tipset:) Synes du burde beholde de felgene du har Var dritfin hele bilen, og felgene passet meget bra. Jeg tror Fem eika Ac Schnitzer felger ville gjort seg mye bedre på den enn de som sitter på nå. Så får jeg en bra pris for felgene selger jeg de på dagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Får legge ut bilder av M3`n min her også da.. Vinterfelger på enda så får oppdatere her når sommerskoene kommer på. Lakkerte forøvrig halve bilen i helgen, resten blir lakkert om 3-4 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 22, 2009 Share Skrevet Mars 22, 2009 Noen gamle bmwèr jeg har hatt 6 år siden (første bilen min) 6 år siden (andre bilen min) 4 år siden (husker ikke hvem nr dette var) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mars 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2009 Astri, hvor kjøpte du breifronten, og hvor mye måtte du gi for den? Den kjøpte eg hos det som nå er blitt min nabo, den lokale opphuggeren her på Karmøy. Prisen var mye bedre enn eksemplene under her, men kor mye får eg ikkje sei. Vet at det står en bil med breifront i Sandeid hos huggeren der. Kaldheim bildeler men den mangler høyre lyktegrill for den står på min bil, og mulig eg vet om en annen front og... Den hos Kaldheim er rød... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cath Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Okay, for min del må jeg nok vente til pengeboka blir litt tjukkere:) Men frister i aller høyeste grad å bytte front! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Får legge ut bilder av M3`n min her også da.. Vinterfelger på enda så får oppdatere her når sommerskoene kommer på.Lakkerte forøvrig halve bilen i helgen, resten blir lakkert om 3-4 uker. syntes nå det var fine vinterfelger jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Får legge ut bilder av M3`n min her også da.. Vinterfelger på enda så får oppdatere her når sommerskoene kommer på.Lakkerte forøvrig halve bilen i helgen, resten blir lakkert om 3-4 uker. syntes nå det var fine vinterfelger jeg da Dem ser helt JÆ... ut nå! Når sommerfelger skal på skal jeg sende bort vinterfelgene til syredypping og pulver lakk. Liker di felgene og planen er at banehjul skal på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 off da... men liker designet nontheless hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Har 1 motorsport felg og kunne egentlig tenkt meg dem 3 andre i stede for dem jeg har på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Har 1 motorsport felg og kunne egentlig tenkt meg dem 3 andre i stede for dem jeg har på nå Enig der, Motorsportfelgene er enda penere, men det finnes også verre enn M contour (tror det er det vinterfelgene dine heter).... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Har 1 motorsport felg og kunne egentlig tenkt meg dem 3 andre i stede for dem jeg har på nå enig! har vurdert å bytte jeg også, men det er liksom ikke prioritet numbero uno Enig der, Motorsportfelgene er enda penere, men det finnes også verre enn M contour (tror det er det vinterfelgene dine heter).... stemmer nok det ja, utifra at jeg har de selv hehe... godt du følger litt med på 3 seriene også... og ikke bare flaggskipene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Feit M3! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mars 23, 2009 Share Skrevet Mars 23, 2009 Har 1 motorsport felg og kunne egentlig tenkt meg dem 3 andre i stede for dem jeg har på nå Enig der, Motorsportfelgene er enda penere, men det finnes også verre enn M contour (tror det er det vinterfelgene dine heter).... Faceliften ble bestilt i dag Gunnar Blandt masse annet som er på listen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå