B.Barane Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Her var det masse bra bilder og biler. lykke til videre med jente tråden =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 såg råstrøken ut den M3'en din Monica! syns det er konge med damer som kjører bmw, spesielt når dei har M maskin og kjører fra de fleste såg bra ut alle andre sine også da he he. Takk for det Den begynner å bli bra nå. Står på lakken nå faktisk for å ta panser,tak og luke. Skjedd litt siden di bildene her ble lagt ut også... Bla tatt av øyelokkene, satt på gt leppe og nye blinklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Liker bilen din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Her med sommersko på.. Den har blitt mye finere uten øyelokkene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Liker bilen din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 nååhh... *koooossseeee* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Nydelig M3, tøff den gulfargen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Den der m3`en var fin Monica! Valset hjulbuene bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Takk Dem er valset ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Ja den var fin. Da vi var i Oslo så trakk den lett til seg oppmerksomhet me ein gang me parkerte med OsloS. Var forresten hyggelig å møte deg Monica. Kjekt å sette et ansikt til nicket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Hehe Ja dem hadde jeg glemt! Og overraskende nok så dem selv at det var m3.. Nesten alle trur jo det er 318/320 som er embelem trimmet siden jeg er jente Hyggelig å møte deg også Astri, regner med å møte deg igjen på Rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Hehe Ja dem hadde jeg glemt! Og overraskende nok så dem selv at det var m3.. Nesten alle trur jo det er 318/320 som er embelem trimmet siden jeg er jente Hyggelig å møte deg også Astri, regner med å møte deg igjen på Rudskogen hehe, ja ser den. Er jo ikkje så vanlig at ei jente kan eige ein så grom bil. Var jo litt morsomt å kjøre seg "bort" i Oslo og se på horene. Synd du måtte gå så fort etter at vi fant frem. Ja håper eg kommer meg på Rudskogen. Send meg pm med msn adressa di så kan eg legge deg til der neste gang eg e pålogga om du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaM3 Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Pm er sendt og du skal få en bedre runde i oslo neste gang da tar vi for oss neste gruppe mennesker hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Mai 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2009 Pm er sendt og du skal få en bedre runde i oslo neste gang da tar vi for oss neste gruppe mennesker hehe Hehe, gleder meg allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_Pia Skrevet Mai 9, 2009 Share Skrevet Mai 9, 2009 Steike for en flott M3 du har Monica Kult med jenter som kjører M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå