Dan Skrevet Oktober 29, 2008 Skrevet Oktober 29, 2008 Dere som påstår at skilte knekker så lett pga av plast, fan front og bakfangeren er jo av plast.!! Knekker ikke dem om du er ute å kjører eller rygger i orkan..... Hadde en '88 mod Mazda 323 for endel år siden som ble pårygget i 5 km/t eller noe. Resultat: Grillen trykket inn 2 cm på ene siden og ja....frontfangeren knekt
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Hmm, vet ikke helt om jeg liker den utviklingen på bilskiltene . Er jo en grunn til at svenskene gikk tilbake til alu, så håper SVV forhører seg nøye om hvorfor. Noen som vet om plastskilta har uthevet bokstaver & tall. Mener å ha sett svenske biler med plast, og hvis jeg ikke husker feil, så var de helt slette. Kjip at det ikke er hvite-skilt tid på min BMW før om 8 mnd. Uten å ha sett den norske plast varianten enda, så er det alu jeg vil ha
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Et skilt er de stygeste du monterer i fronten på en bil uansett om de er plast eller alu... Jeg savner de gode gamle tykke som faktist tålte litt, den nye typen alu skilt er jo som alufolie med trykk.
wabby Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 alu... PostCount Whore! Du har spamma hele forumet på 5 min gutt
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 du stilte spm, og jeg svarte hehe... ja, off, må legge meg, jobb klokka 7, og ikke noe bimmers på noen dager nå... hehe...
B3KK15 Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Gode gamle skilt på 5'ern uten noe "eu felt" ^^ Tror ikke jeg bytter til nye heller. så sant det ikke blir sånne personlige skilt i 2030 ellerno.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå