Beamer Skrevet April 8, 2010 Forfatter Skrevet April 8, 2010 Jo takk Synes motoren bør begynne å fungere som den skal nå snart som asfalten har kommet fram igjen!! Forsking gjenopptas hver helg
Beamer Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Får jo ikke gjort en dritt med denne når all pågangsmot og penger går til reparasjon av E38'n. Bør bli bedre tider ang. flaksen min og disse bilene mine snart
eeikenes Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Nå har jeg lest gjennom hele prosjektet (De 3 sidene ) Vet ikke helt hva jeg syntes om kittet men men. Må si at jeg digger Prærien prosjekta, stå på!
Beamer Skrevet September 19, 2010 Forfatter Skrevet September 19, 2010 Forsket litt på fjuskinga i dag, og fant ut at den faktisk var feil huket! Utnevner meg selv til idiot akkurat ang det Skiftet også til aeromotive btr for å luke ut evnt feil.. men fortsatt ikke villig over ca 4000omdr.. Prøvde å kjøre rolig oppover på turtall for å ikke få ladetrykk, og den oppførte seg akkurat likens da og, så da har det ikke noen sammenheng med ladetrykket eller bensintilførselen i alle fall. Begynner å tenke på å bytte ut sprutet til noe mer hensiktsmessig. forholdsvis gammel haltech jeg har, så den trenger vel ikke å være feilfri lengre. Kanskje noen har noe brukbart til salgs?
Gjest Skrevet September 19, 2010 Skrevet September 19, 2010 Anders kommer til og ha ett electromotive tec2 til salg ettehvert.
Beamer Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Skrevet Januar 5, 2013 Anders kommer til og ha ett electromotive tec2 til salg ettehvert.Hør der ja. *sender sms*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå