Gå til innhold

SLETT DENNE


Beamer
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skiltet fra ombyggingsbilen står på plassen sin i midtkonsollen, så jeg skal se hvilket byggenr. den var.

Har ikke sjekket opp hva som må til for å få den godkjent, men jeg går ut ifra at det skulle la seg gjøre med bra nok understell da E34 har blitt levert originalt med bi-turbo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener i et vagt øyeblikk jeg hørte at Alpina så til AC Schnitzer da de tenkte ut understellsdeler. Men jeg ikke fått det bekreftet fra noen.

Det er ikke fra 535i, men mye sterkere. Mellomakselen på BT er mye grovere enn M5, og fjærer/støtdempere er ikke standard.

Kan du sjekke om din bil er utstyrt med nivåregulering på bakdemperene, eller om det er støtdempere uten nivåregulering som er montert. (ref. side 30 i delekatalogen.)

Hva karosseri angår, tror jeg ikke Alpina gjorde særlig forandringer.

http://www.m5board.com/alpina/e34.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke nivåregulering bak nei. Bilen vil ikke se ut som en alpina, da resten av bilen heller ikke har så mye med alpina å gjøre lenger:P Blir fargen som er i motorrommet(reflekssølv), med sorte detaljer på hele bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Går veldig sent framover med alpina'n nå for tiden, har bare stått ute mens jeg venter på å få solgt 320diesel'n for å kunne koste på det resterende framover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...