Beamer Skrevet Oktober 29, 2008 Share Skrevet Oktober 29, 2008 Prosjektet selges, se salgstråd: viewtopic.php?f=44&t=247922&p=2649147#p2649147 Flere bilder kommer etter hvert som bilen får et bedre utseende utover vinteren:) Skal også ta et bilde av benkingspapiret å legge ut snarest;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Tommy Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Det der så jo ut som et tøft prosjekt Får følge med her tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Nice:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Vet du serienummeret på B10'en? 572 slike biler ble bygd. I midtkonsollen var det et lite skilt med byggenummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burny_ Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Morsomt prosjekt, skal følge med her Hvordan er det å få den godkjent med alpina motoren? Hva må til av deler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Skiltet fra ombyggingsbilen står på plassen sin i midtkonsollen, så jeg skal se hvilket byggenr. den var. Har ikke sjekket opp hva som må til for å få den godkjent, men jeg går ut ifra at det skulle la seg gjøre med bra nok understell da E34 har blitt levert originalt med bi-turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Skjer mye gøy på Prærien ja Genialt prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Her har du litt lektyre, så ser du likhetene mellom B10 BT og B10 3,5. 7-sifrede delenummer er Alpina-deler, resten er standard BMW-deler. http://www.betuwe.net/~heijckmann/alpina/Tkb10bit.pdf Men om du skal doble 254 hk, så vet jeg ikke om understellet til E34 er stivt nok originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Ja understellet fra B10 3.5 er vel det samme som på vanelig 535i går jeg ut ifra, så det holder nok ikke mål nei:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Dette blir bra! Jeg antar at bilen også vil se ut som en Alpina? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg mener i et vagt øyeblikk jeg hørte at Alpina så til AC Schnitzer da de tenkte ut understellsdeler. Men jeg ikke fått det bekreftet fra noen. Det er ikke fra 535i, men mye sterkere. Mellomakselen på BT er mye grovere enn M5, og fjærer/støtdempere er ikke standard. Kan du sjekke om din bil er utstyrt med nivåregulering på bakdemperene, eller om det er støtdempere uten nivåregulering som er montert. (ref. side 30 i delekatalogen.) Hva karosseri angår, tror jeg ikke Alpina gjorde særlig forandringer. http://www.m5board.com/alpina/e34.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Er ikke nivåregulering bak nei. Bilen vil ikke se ut som en alpina, da resten av bilen heller ikke har så mye med alpina å gjøre lenger:P Blir fargen som er i motorrommet(reflekssølv), med sorte detaljer på hele bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Der er effektmålingen på bakjula:) Bilen er forressten byggenr. 0315. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2009 Går veldig sent framover med alpina'n nå for tiden, har bare stått ute mens jeg venter på å få solgt 320diesel'n for å kunne koste på det resterende framover:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå