Skage Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Noen her som er flinke på å pusse mur? Har en leca mur som skal pusses,jeg bor i østfold,4mil fra oslo. Pris blir vi enige om. kontakt meg gjerne på 98678090
Der Barockengel Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Ja, men murpuss er jo så gøy å gjøre selv! Ellers bør du helst ha 5 varmegrader eller mer når du skal drive med murpuss, så hvis dette er utvendig mur, ville jeg ventet til våren.
Glenn-Andre Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 legg gjerne ut bilde av hva du skulle ha pusset så er det lettere å få se hva jobben går ut på før man evnt. tar på seg jobben.
Ågedal Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 Hei. Jeg pusser for deg, bare betal km godtgjørelse:) Bor i Mandal, på Sørlandet.
olavesen Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 vis ikke det skal lodd pusses er det jo bare å dra på et lag å finne en litt fin kost å koste litt struktur i det . men da må du ha noe varme som Der Barockengel sa . blir jo aldri tørk med disse tempraturene som er nå
Dirty Skrevet Oktober 30, 2008 Skrevet Oktober 30, 2008 jeg og ågedal pusser å bygger mur. ta kontakt vis noen treger en garasje på sørlandet da
Skage Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 m-alpin: jepp er meg. Dette er et bilde av det som skal pusses: Skal pusses utvendig,inne er ikke så hast. Er ikke så mye å pusse på baksiden som det kanskej ser ut som,siden terrenget er en del høyere der. Var 7 grader her om dagen,så er nok ikke alt for kaldt enda da;)
m-alpin Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Glemte å si det ja,meg som hadde den hvite cali`en,har vært på noen treff sammen!! sorry ot
Skage Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 ja,solgt tilbake til han som bygde stylinga på den. Men ingen som ville ha jobb her??
olavesen Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 hadde du bodd nærmere hadde jeg tatt den . ring en lokal murer. alle er glad i litt svarte penger
Skage Skrevet April 21, 2009 Forfatter Skrevet April 21, 2009 Nå er det vår og muligheter,noen arbeidsledige murere her??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå