frossi Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hei Jeg lurer bare ganske enkelt på om et sett med felger som passer til en E60 vil kunne brukes på en E39 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Da må du dreie opp navåpningen på felgen, men ellers passer de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Da må du dreie opp navåpningen på felgen, men ellers passer de. Jeg måtte bruke foringer (små ringer) for å få de til å passe på min E60 - skulle vel da ikke være behov for ytterligere økning av navåpning ? Eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 E34 og E60 har navdiameter 72,5mm. E39 har 74,1mm. Alle har boltsirkel 5x120 og tilnærmet samme innpress. Med sentreringsringer justeres nav enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frossi Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Har nå fått klarhet i at ettersom det ble brukt "foringer" på E60 - så skal de kunne brukes på E39. Saken oppklart altså .. Takk for hjelpen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå