Ellingsen B. Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Grattis Bjørn, ser meget bra ut og funker med Firefox her og .Vi tar gjerne i mot ris & ros til forandringer eller forbedringer slik at vi kan tilby en topp webshop Ris: - få enda flere deler til E39 540 Touring, til nesten ingen penger... Det kommer nok mer til E39 ja
vetu03 Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 kjempe Flott side;) Kommer det mer deler til e36 med tiden?..
Ellingsen B. Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 kjempe Flott side;) Kommer det mer deler til e36 med tiden?.. Det gjør det
Dan Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Liker prisene dere har på bilene deres. Fortsett sånn så blir jeg kanskje en fremtidig kunde Hvordan vil avgiftsøkningen fra nyttår påvirke disse prisene?
Ellingsen B. Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Liker prisene dere har på bilene deres. Fortsett sånn så blir jeg kanskje en fremtidig kunde Hvordan vil avgiftsøkningen fra nyttår påvirke disse prisene? Det går mer på hk-sterke biler og disse har ofte Co2 over 250g som vil få mer avgift.. Biler som f.eks m3,m5, X5 bensin, Q7, GL osv..
EirikL Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Sikkert en flott side, men den fungerer hverken i explorer eller firefox her hos meg
Ellingsen B. Skrevet November 3, 2008 Forfatter Skrevet November 3, 2008 Sikkert en flott side, men den fungerer hverken i explorer eller firefox her hos meg hmm, har du flash player installert? Det er flash på førstesiden..
EirikL Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Mener jeg har det, men skal selvfølgelig dobbelsjekke... Jepp, har Adobe flash player activeX og 10 plugin. Er det nok? Har ikke peiling på sånt...
EirikL Skrevet November 3, 2008 Skrevet November 3, 2008 Der begynte det å fungere hos meg også. Fint lagt opp og kjempeenkel side å manøvrere seg gjennom. Litt tynt til E30 foreløpig, men det kommer kanskje mer?
Ellingsen B. Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Der begynte det å fungere hos meg også. Fint lagt opp og kjempeenkel side å manøvrere seg gjennom. Litt tynt til E30 foreløpig, men det kommer kanskje mer? Det kommer mer. Er det noe spesielt du ser etter kan du godt sende meg en mail så skal du få pris (Så fremt jeg kan skaffe det du ser etter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå