bjsyse Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Hei Har en BMW E36 325i, så lurte på valg av grøftelys. Har bestilt meg Hella angel eyes for bilen: Så det jeg lurte litt på var hva som ville passet til disse. Har stort sett funnet 2 stk på de fleste sider jeg har vært på: Fikk ikke tak i direkte link for bildet, så må oppgi addressen for det. FK klarglass: http://content.optimapartner.no/Picture.aspx?fid=1915&vid=37853827&cid=CDOrp Inpro klarglass: http://content.optimapartner.no/Picture.aspx?fid=1915&vid=41445030&cid=gKEjk Så lurte litt da på hvilke tror dere passer best? I tillegg med tanke på farge på bilen. Fant et bilde med inpro, og de så veldig lyse ut ( var slått av da ), så fikk en følelse at mørkere bakgrunn eller noe var penere. Noen erfaringer, andre grøftelys å anbefale og bilder? Hva med de små runde grøftelysene, noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 De er veldig like. Har FK grøftelysene på lager hvis du ønsker Har kampanjepris på de.. Link: http://nettbutikk.autobb.no/shop.asp?p= ... imgActive= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 hehe, allerede vært å sett på siden din men bare så jeg forstår rett, du mente FK sine er ganske like hella angel eyes sine i look ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 hehe, allerede vært å sett på siden din men bare så jeg forstår rett, du mente FK sine er ganske like hella angel eyes sine i look ? Mente at grøftelysene er ganske like. Hovedlyktene er det ganske stor forskjell på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 de lyktene du har bilde av. er da ikke hella? er jo noen billige Wannabee e39 lykter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg har fk grøftelys og hella lykter oppe... Og syntes de til fk er desidert finest. Men hella lyktene er fortsatt litt blankere.. Men det er ikke mye, jeg hadde jo hatt på grøftelysene i 1år før jeg satt på hela lyktene da, så de kan være grunnen. Så jeg ville gått for fk sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2008 dirtydick : har da bestilt dem rett fra gsbildeler, merket hella å hele pakka, så sku da tro det var ordentli kk, men var ikke angel eyes jeg var ute etter, har jo bestilt dette. tenkte mer på grøftelys som hadde ala samme look som hovedlysan, så om FK sine er lik de orginale eller hella sine angel eyes høres jo d ganske intressant ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JIMVP Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 synes fk lyktene passet besst jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Fk sine er nesten helt like hella angeleye lyktene. Så du bør gå for det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 takker for svar Blir vel FK sine da Ellingsen B.: For frakt. Stod noe om "annen avtale" eller no slikt? Hva betyr det? Men går grøftelysene som brev ? eller dvs.. rett til postkasse, vi har den nye store postkassa fra posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 liker ikke klargalss i det heletatt, men gå for fk i såfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 takker for svar Blir vel FK sine da Ellingsen B.: For frakt. Stod noe om "annen avtale" eller no slikt? Hva betyr det? Men går grøftelysene som brev ? eller dvs.. rett til postkasse, vi har den nye store postkassa fra posten Esken er relativt stor, men tar du det med kort sender jeg som pakke..koster vel hundrings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjsyse Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 ukidoki, hvis du enda har kampanjen neste måned ( får lønning da ) blir jeg vel å bestille. Fikk godkjent bilen i dag hos biltilsynet, og har meget lite igjen på konto. Så ble dårlig med nye grøftelys denne måneden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå