tarjei Skrevet Januar 10, 2009 Skrevet Januar 10, 2009 bor du langt i fra telemark? er intrisert i motoren
drunken' Skrevet Januar 11, 2009 Forfatter Skrevet Januar 11, 2009 Sender deg PM med link! Her er link til resten av folka og: http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D859 ... ab%3Droute
drunken' Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Nå har jeg satt ned prisen ganske bra! Delene står og tar opp plass i verkstedet, så kom og hent dem!
Chris_ Skrevet Januar 18, 2009 Skrevet Januar 18, 2009 Var vindusheisermotoren til passasjer siden eller sjåfør siden? Står øverst at det er på passasjer siden, men ved bildet står det at den er til sjåfør. Litt forvirret.. (Send meg PM gjerne)
drunken' Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Skrevet Januar 18, 2009 Den lista som ligger i den første tråden er en liste over delene jeg allerede har solgt. Det som står ved bildet er delene jeg har igjen. Det vil da si at jeg har solgt vindusheisen på passasjersiden, og jeg har igjen vindusheisen på sjåførsiden! Sender deg PM og!
drunken' Skrevet April 26, 2009 Forfatter Skrevet April 26, 2009 meeegabump! Nå skal verkstedet ryddes, så kom og kjøp før det kjøres på dynga!
iNthe Skrevet April 26, 2009 Skrevet April 26, 2009 har du hanskerom enda? har du dekselet over airbag'en til dashbordet? mangler på min:(
SiohZ Skrevet April 29, 2009 Skrevet April 29, 2009 noen som har en forbannade høyre framskjerm til en jævla e36 coupe liggende send meg snarest! helvete (lei av og leite:P beklager ordbruk:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå