Rollon Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg har en BMW 3serie E46, 2001 modell. På hvilken side av bilen annbefales det at jeg legger strømkabelen til stereoen min? (Batteriet er under panseret og forsterkerne mine er i bagasjerommet på bilen.) Hjernen til spilleren min ligger også i bagasjerommet så det skal ikke strekkes signalkabler til fronten av bilen, bare høytallerkabler, så jeg slipper iallefall at signal og strøm går langs hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Passasjerside. Ta ut batteri og kassa som holder det. Der finner du en gjennomføring. Da kommer kablen ut bak hanskerommet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 husk å legg signal å strøm på hver sin side av bilen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 husk å legg signal å strøm på hver sin side av bilen!! haha.. les det han skreiv en gang til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 sorry:( gikk litt fort her hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå