Steffan C Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Flott E34 Touring . Kansje få på M5 speil etterhvert?
HelgeS Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 Flott E34 Touring . Kansje få på M5 speil etterhvert? Mulig.. Hvordan ser de ut i forhold til de jeg har? Visste ærlig talt ikke at det fantes egne e34 m5 speil jeg
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Mulig.. Hvordan ser de ut i forhold til de jeg har? Visste ærlig talt ikke at det fantes egne e34 m5 speil jeg Det fins vet du, de siste utgavene av M5 ble levert med aerodynamiske speil .
S.Hafsmo Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 virkelig flott E34 ja! hva slags senk er det på bilen? så bra ut med den høyden og de felgene! bra bilder var det og.
Steffan C Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Litt mer info om denne her. Var også en stor repotasje om denne i BMW Tuning for 2-3 år siden, gjennomført rå E34 Touring .
///Mysild Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 lekkert! en god grunn til å stifte familie, når man kan kjøre noe sånt hehe...
Der Barockengel Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 lekkert! en god grunn til å stifte familie, når man kan kjøre noe sånt hehe... Joda, men ikke med grønne skilt. Ellers tror jeg Mysild anbefaler hvite skilt i aluminium.
///Mysild Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 lekkert! en god grunn til å stifte familie, når man kan kjøre noe sånt hehe... Joda, men ikke med grønne skilt. Ellers tror jeg Mysild anbefaler hvite skilt i aluminium. jepp, alu vettu... men, det går jo an å sette inn bakseter
HelgeS Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 virkelig flott E34 ja! hva slags senk er det på bilen? så bra ut med den høyden og de felgene! bra bilder var det og. takk takk! Det er faktisk orginalt understell på den!
HelgeS Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 lekkert! en god grunn til å stifte familie, når man kan kjøre noe sånt hehe... Joda, men ikke med grønne skilt. Ellers tror jeg Mysild anbefaler hvite skilt i aluminium. jepp, alu vettu... men, det går jo an å sette inn bakseter Baksetene kommer inn i september neste år pga import.. Familien som det er snakk om, er det ingen planer om
S.Hafsmo Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 originalt? det var ikke værst. min så ut som om den hadde tenkt å ta av når den var original. har du noen videre planer for bilen?
Espen^^ Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Fin Bil HelgeS. bor du i rosendal ? Valen her
Trond.S Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Litt mer info om denne her. Var også en stor repotasje om denne i BMW Tuning for 2-3 år siden, gjennomført rå E34 Touring . Den touringen der var skikkelig jalla spør du meg. Bilen til HelgeS her er mye mer smakfull! HelgeS: Hold deg unna de speilene der, orginal er finest. Hilsen Trond
S.Hafsmo Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 blir vel knapt mere originalt enn Mtech? men det blir jo uansett en smaksak, er selv litt usikker på om jeg liker de M-speilene. har aldri sett dem i "real life".
Trond.S Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 blir vel knapt mere originalt enn Mtech? men det blir jo uansett en smaksak, er selv litt usikker på om jeg liker de M-speilene. har aldri sett dem i "real life". Er vel ikke akkurat orginalt med sånne speil på en 540 er det vel? Kan ikke si jeg har sett M5 med disse speila før heller, men jeg har latt meg fortelle at de satt på e36 M3 og 850Csi. Hilsen Trond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå