///Martin Skrevet Oktober 30, 2008 Share Skrevet Oktober 30, 2008 Vurderer å selge et byggesett jeg har liggende av en E30 M3. Denne er i skala 1:24 og av plast. Er av merket Fujimi og meget detaljert. Selve bygging tar litt tid men det er da dette som er så utrolig artig! Her har du muligheten til å bygge en ekte miniatyr utgave av din egen E30 M3! Eller om du ikke har en E30 M3 i garasja enda, kan du jo ha en på stuehylla i mellomtiden BILDER KOMMER SNART! Seriøse bud vurderes da disse begynner å bli ganske så sjeldne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 ja send noen bilder takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Kom med bilder ja! og pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Bilder??????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Kan gjerne sende bilder og pris til meg på pm da jeg er over middels interressert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 samma her synd jeg ikke viste om denne martin,kunne du sendt den med m3 speilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Beklager sent svar, men har "jobbet" med vinterbilen i helga. Men bedre sent enn aldri! Her er noen jeg knipset med et dårlig Iphone kamera: Her er den M1`n jeg akkurat har blitt ferdig med Prisen må jeg se ann. Men bud er lov! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 For oss som ikke vet hva det er verdt? Hva er aktuell pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt L. Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Kan by 100 kr for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Og hvor har du fått tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt L. Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Ser ut som samma settet http://www.modelsforsale.com/catalog/pr ... _id=370664 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 6, 2008 Forfatter Share Skrevet November 6, 2008 Kan by 100 kr for den Arti kar du! Kjører du Skoda eller?.... Bud under 500,- vurderes ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet November 16, 2008 Forfatter Share Skrevet November 16, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå