Michter Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hei! Hva slags forsterker burde jeg ha for å få bra lydbilde ut av 2 av disse høytalerene? http://www.sonicelectronix.com/item_855 ... R-13C.html fungerer denne forsterkeren, eller går det ann å bruke en billigere/dyrere? eller rett og slett et annet merke? http://www.sonicelectronix.com/item_689 ... 2.150.html Alpine forsterkere: http://www.sonicelectronix.com/cat_m14_ ... fiers.html Har lite peiling på anlegg, derfor satser jeg på at noen her på forumet har noen gode råd til anlegg i bilen min ;D takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 ingen som har noen formeninger om hvor mye watt jeg trenger å ha på forsterkeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MFosse Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Hei, eg er og på utkikk etter anlegg i bilen min, men tror eg skal ha 4-høytalere Men ut ifra den infoen som står, bør den første forsterkeren der dra høytalerene dine kjempe den OG høytalerene såg bra og billige ut og Lykke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Eg hadde valgt komponentsett framme istedet for koaksialhøgtaler. Komponentsett har separat diskant og delefilter. Du kan bruke den forsterkeren du har henvist til. Men du kan selfølgeligt bruke forsterkere av andre merker! Eg har ikkje tid i helga, (pga jobb) men eg kan ta ein titt på merkene på nettsiden og liste opp alternativer du kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link Kan jo kanskje passe i din bil. Spiller kanonbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Hei, eg er og på utkikk etter anlegg i bilen min, men tror eg skal ha 4-høytalere Men ut ifra den infoen som står, bør den første forsterkeren der dra høytalerene dine kjempe den OG høytalerene såg bra og billige ut og Lykke til ! Takk sonicelectronix er billig bestilte min alpine spiller derfra! betalte kanskje litt over 2000kr ferdig levert på døra mi... Var i sverige et halvt år etter jeg hadde installert spilleren. Der var den satt til 5000 ;D har lyst til å kjøpe alt derfra, men frakta blir fort dyr og jeg får ikke til Jetcarrier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 2, 2008 Forfatter Share Skrevet November 2, 2008 Eg hadde valgt komponentsett framme istedet for koaksialhøgtaler. Komponentsett har separat diskant og delefilter. Du kan bruke den forsterkeren du har henvist til. Men du kan selfølgeligt bruke forsterkere av andre merker! Eg har ikkje tid i helga, (pga jobb) men eg kan ta ein titt på merkene på nettsiden og liste opp alternativer du kan bruke. det hadde vært kjempe fint om du hadde kommet med noen alternative anlegg men bruker du sonicelectronix sida da eller en annen billig side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Kan si at PDX serien til Alpine er helt rå! Bruker 1.600 selv. Har også IVA-w505r. Den er rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet November 4, 2008 Forfatter Share Skrevet November 4, 2008 Kan si at PDX serien til Alpine er helt rå! Bruker 1.600 selv.Har også IVA-w505r. Den er rå IVA-w505r - jævlig tøff spiller! ga mye for den? blir nok en slik forsterker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet November 4, 2008 Share Skrevet November 4, 2008 Kan si at PDX serien til Alpine er helt rå! Bruker 1.600 selv.Har også IVA-w505r. Den er rå IVA-w505r - jævlig tøff spiller! ga mye for den? blir nok en slik forsterker 8500,- hos radiosalongen i Arendal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 5, 2008 Share Skrevet November 5, 2008 Høgtalere framme: www.sonicelectronix.com/item_9934_Infin ... 020cs.html www.sonicelectronix.com/item_9112_Polk+ ... ystem.html www.sonicelectronix.com/item_8826_Alpine+SPR-13S.html www.sonicelectronix.com/item_10496_DLS+Classic+C5A.html Dette er greie merker. Du kan og kjøpe dyrere høgtalere enn dette. Og so ville du ha ein 2-kanals forsterker til dette www.sonicelectronix.com/item_9483_MB+Qu ... 2100.html# www.sonicelectronix.com/item_13582_Polk ... 250.2.html www.sonicelectronix.com/item_5425_Sound ... 2.760.html www.sonicelectronix.com/item_15361_JL+Audio+G2250.html www.sonicelectronix.com/item_13494_MB+Q ... +2150.html www.sonicelectronix.com/item_2741_Phoen ... 200.2.html www.sonicelectronix.com/item_10509_DLS+ ... +RA20.html Her er det vist masse å velga imellom! Den forsterkeren du linker tll, vil og fungere bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå