Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

Det jeg mener er at siden det er løst senter på skiva så må det gå an å lage et med lavere innpress. Slik at man bare setter skiva rett på hub'en og kaliperen kan stå i uten branketter eller noe. Da går man klar styreledd og alt. Så slipper man den spaceren bak skiva og 13mm feil innpress. Er du med?

Er hvertfall slik jeg helst vil ha det på min, men jeg betaler ikke 8000,- for noen skiver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bigbrake kitt har vel løse skiver, så kan fint lage det du er ute etter. Men er vel lettest å kjøpe til bigbrake kitt til E30 M3, for de passer som det skal.

Men du må vel bruke disse pga godkjenninga de du. Kjøpt sånne bunner fra Millway.se da vel. De skal jeg bruke, koster 1000 lapp + frakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper lite med de bunnene når man alikevel må bygge kaliperen innover. Jeg må bruke e36m3 bremsene ja, men viss jeg kjøper skiver med løst senter med samme dim som orginalt og få lagd nytt senter til dem. Så slipper man noe som helst branketter og bunner og spacere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bigbrake kitt har vel løse skiver, så kan fint lage det du er ute etter. Men er vel lettest å kjøpe til bigbrake kitt til E30 M3, for de passer som det skal.

Men du må vel bruke disse pga godkjenninga de du. Kjøpt sånne bunner fra Millway.se da vel. De skal jeg bruke, koster 1000 lapp + frakt.

De distanse klossene de selger der ser jeg ikke som en løsning. Man kødder litt mye med geometrien på understellet med desse mener jeg, men om noen kan motbevise så er jeg åpen for å prøve.

Eneste som er positivt med desse er jo at man får redusert bump steer samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bigbrake kitt har vel løse skiver, så kan fint lage det du er ute etter. Men er vel lettest å kjøpe til bigbrake kitt til E30 M3, for de passer som det skal.

Men du må vel bruke disse pga godkjenninga de du. Kjøpt sånne bunner fra Millway.se da vel. De skal jeg bruke, koster 1000 lapp + frakt.

De distanse klossene de selger der ser jeg ikke som en løsning. Man kødder litt mye med geometrien på understellet med desse mener jeg, men om noen kan motbevise så er jeg åpen for å prøve.

Eneste som er positivt med desse er jo at man får redusert bump steer samtidig.

De "kødder" ikke noe mer enn å bruke sånne spesialbunner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med godkjent 3.0l :)

Ringte selv BT for ett par uker siden, men ikke snakk om de ville godkjenne S50B30 i min 86 mod E30..

Skulle nesten prøvd å ringt BT i distriktet deres da, de må ha oppskriften på dette nå :)

Skulle ønske BT kunne lære seg å samsnakke med resten av avdelingene Norge og få likestilling blant godkjenning blant modifiserte biler! :x Og at de kunne være litt mer tøyelige på noen punkter såklart :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

skjedd lite her i det siste da bilene blir brukt og ikke får så mange oppgraderinger i sommerhalvåret:)

men det er tid for clutchbytte på min, så begynner på dette til uka:)

er lei cluth som slurer så valget har nå falt på sachs racing 792 trykkplate

samt en 6 puchs zinterlamell fra PPF :) dette burde bli ett bankers oppsett:)

håper bare ikke det blir altfor jævli å bruke til hverdags:)

7qrm0iuwu3l7uvapjarv.jpg

0dw50xe3xbncaf3o6gt0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinter lamell uten fjærer er et helvete til daglig bruk. Jeg hadde det på Volvoen jeg hadde, det gikk fint. Grunnen til det er at jeg hadde E30M3 girkasse med 3.73utv bak, så med så kort første gir som den hadde var det ikke så stort problem.

Jeg ville aldrig hatt det på E30M3en nå. Funker bra med karbon kevlar lamell også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...