Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

Blir så bra det her :)

Gleder meg til å se mer ;)

me 2:D

men synes dere skal bli flinkere med bilder hehe.

er ikke noe og ta bilder av ennå..... hehe:) ståle er på sjøen og jeg har nok å gjøre i heimen om dagen med to barn og ett av de er syke..

men blir vel en liten kveld i garsajen straks så da er det håp for bilder;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå vet jeg ikke hva slags motorfester dere bruker og hvor langt bak dere har dytta motorene, men på min B30 trengte jeg bare å banke 6-7 ganger forsiktig på det varmeblekket før grenrøret gikk klar med grei margin. Jeg bruke Koed M50-i-E30 motorfeste-kitet. Mulig 3,2L grenrørene er ulike?

Slik banket jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hva slags motorfester dere bruker og hvor langt bak dere har dytta motorene, men på min B30 trengte jeg bare å banke 6-7 ganger forsiktig på det varmeblekket før grenrøret gikk klar med grei margin. Jeg bruke Koed M50-i-E30 motorfeste-kitet. Mulig 3,2L grenrørene er ulike?

dette grenrøret kom fra en høyre styrt 3.2 liters bil, og da hadde det siste røret en voldsom sving pga at rattstammen gikk gjennom der eller noe sånt:) synd vi ikke tok før og etter bilde der... tenkte ikke så langt.. hehe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall tøffe prosjekt!! Hvordan får man lagt kablene i vangene? Er der hull til inngang og utgang?

Takker;-)

man må lage hull (er noen hull men de er for små..)

har såvidt forsket litt og finni ut at jeg ikke gidder surre med dette i år.. hehe.. må forlenge alle kablene osv.. har så mye annet og gjøre så det får heller bli neste vinters prosjekt..vi får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G-Racing, når jeg leste forslaget som kom opp i denne tråden angående dette, så tok jeg min frihet og tenkte fort igjennom hvordan dette kunne gjøres og delte dette med Anders, men som Anders sier, det blir mye skjøting, for det blir alt for kort. Men man kommer ikke inn i rammevangen (og godt er vel det. )

Ved siden av sikringsboks kan man bore hull, man havner da over lukariskjermen i hjulbuen, herifra kan man gå direkte langs med innerskjermen og frem til enden av vange, hvr kablene i utgangspunktet ender opp. Man kan og bruke de orginale festene som lukari skjerm er skrudd fast i til og feste kablene i. Veldig grei løsning, uten at jeg har tenkt mere over det enn akkurat da jeg gjorde det. Men skjøting er påkrevete, og dette gir deg vel kun enda en plass hvor feil kan oppstå? ; ) hehe Og det er heller ikke fritt for møkk over lukari skjermen, så kablene liger i bunn å grunn meget utsatt for dritt og ikke minst for subbing.

Anders har nok kommet med en annen løsning som kan fungere : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette :D

Må nok ta en titt når jeg kommer nedover ;)

når kommer du nedover da?:)

Var meningen å komme i helgen som var, men da bilen jeg skulle låne ble opptatt kvelden før jeg skulle dra så ble det ikke noe av :?

Men blir vel engang utpå nyåret. Drar i militæret så må passe med perm og at ståle er hjemme :)

Og jeg som gledet meg skikkelig til å komme å se, så ble en nedtur når det ikke gikk :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...