StaLe30 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Dette blir ekstremt rått!Fy faen! Men til dere begge to, hvor er M-tech2 spoileren? Jeg velger uten, synes det er tøffere uten , og den ser litt for rund å klumpete ut til den fikanta e30n:) synes jeg
StaLe30 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Gromt! Er ikke lenge til du får startet nå ståle!! Når begynner dere å sette i motoren til anders da? tjjjaa d ekke så lenge til
StaLe30 Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Ser bra ut. Var det trangt? min motor som står litt lengre bak,- det var veldigveldigveldig trangt
oddis Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Steike, dere fikk den faktisk nedi ovenifra også! Jeg gadd ikke engang å prøve på det, etter at det var trangt nok som det var med M20n og kassa. Misunnelig på varmt verksted nå altså! En kald låve er ikke stas i -20, har jeg merka..
Fliid Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Gratulerer nok en gang Ståle gutt!! Men faen a, Riviera, trenger du å tørke av elefanten siden det henger en S motor i den? hehehe Forøvrig Ståle, det blir dårlig giring med girspaken hengende slik! : P Nei, men gratulerer på nytt! Bare en igjen.. Synd influensaen var så på meg i dag tidlig og, ellers skulle jeg stilt opp som lovet! Du får en tilgodelapp på min service : )
Stramvaier Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Begynner virkelig å ta form nå ja gutter. dette blir nok knall bra
destroyy Skrevet Januar 2, 2009 Skrevet Januar 2, 2009 Det her blir bra Syns også det er ganske tøft at høvdingen selv skrur
Riviera Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 hehe Fliid: måte ha litt fornyer på den så den forblir blank vettu. Liker å være nøye vettu
Fliid Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 hehe Fliid: måte ha litt fornyer på den så den forblir blank vettu. Liker å være nøye vettu Javisst! Sliter med å holde min tema elefant blank også... Er det noe de har gjort feil med lakkeringen montro? hmm.... hehe
Riviera Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 igår fikk vi prøvemontert oss nesten ferdig. Litt småproblemer, som løste seg etterhvert. Takk til Fliid også for deilig hjelp. I dag har vi gjort resten av tilpassingene, så da tar vi ut motoren igjen
knut_olestad Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Går utifra at dere får tak i et skikkelig videokamera til oppstart
StaLe30 Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Går utifra at dere får tak i et skikkelig videokamera til oppstart Ja der sa du noe Det må vi
leif harald Skrevet Januar 4, 2009 Skrevet Januar 4, 2009 Går utifra at dere får tak i et skikkelig videokamera til oppstart Ja der sa du noe Det må vi Hvor kjøpte dere den dere fester i motoren under løfting, sånn at dere ka justere girkassen rett nedi også etterpå stile får å slippe motoren rett ned om du fatter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå