Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

Men det burde vel vært carboninnsug på Anders sin bil.... :wink:

stod jo aluinnsug på min da jeg kjøpte den, har banka og sveist litt på det for å få en litt penere form og for å få det tett;) helt gratis;)

carbon innsug er drømmen det, men det koster penger, penger jeg overhode ikke klarer og hoste opp som tobarnsfar med hus, tre biler å kun 22 år.. hehe:)

men eeen dag:) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir så fett gutta! :shock:

Men, jeg vet alu innsug er mye brukt på turbomotorer hvordan funker dette på sugemotor? Jeg har rett og slett ikke sett så mange som har brukt alu, men som det blir sagt her så er det jo mange som bruker carbon og noe av samme form så det funker vel (eksempelvis en viss grønn e30)! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 Sikksykt fete E30'r dette! Stå på videre!

Forresten, StaLe30, de Gule lyktene, tåke, og blinklysene du har på din, får du kjøpt dette i butikken, eller er det ''hjemmemekka'' ?

Takker :)

Blinklysa fant jeg på ebay.com(men prøvd å sota de litt selv), og tåkelysa er bare film, man får to forskjellige filmer som jeg vet om, denne er billigst og kulest synes jeg, den andre er så matt og så jævli for mye gul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 Sikksykt fete E30'r dette! Stå på videre!

Forresten, StaLe30, de Gule lyktene, tåke, og blinklysene du har på din, får du kjøpt dette i butikken, eller er det ''hjemmemekka'' ?

Takker :)

Blinklysa fant jeg på ebay.com(men prøvd å sota de litt selv), og tåkelysa er bare film, man får to forskjellige filmer som jeg vet om, denne er billigst og kulest synes jeg, den andre er så matt og så jævli for mye gul :)

Ok.. :) Har du en link til den filmen du brukte eller? Kunne godt brukt det på min e30.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 Sikksykt fete E30'r dette! Stå på videre!

Forresten, StaLe30, de Gule lyktene, tåke, og blinklysene du har på din, får du kjøpt dette i butikken, eller er det ''hjemmemekka'' ?

Takker :)

Blinklysa fant jeg på ebay.com(men prøvd å sota de litt selv), og tåkelysa er bare film, man får to forskjellige filmer som jeg vet om, denne er billigst og kulest synes jeg, den andre er så matt og så jævli for mye gul :)

Ok.. :) Har du en link til den filmen du brukte eller? Kunne godt brukt det på min e30.. :P

Gi meg litt tid da, orker ikke nå, sitter på satelittnett på jobb som er evig treigt. sry :P skal se om jeg finner en dag det er bra fart på nettet:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5x120 de BBSane dine eller? selge? :D

De skal ikke selges, ikke enda hvertfall, har noen innkjøpte deler til de i hus, så du/dere får snart se hvordan de blir, bare ikke hat meg :P

Ok, ikke om jeg betaler 15 tusen heller :D

da er de solgt?:)

vis det var 17 så hadde de nokk vert solgt ja, får ikke 16" over bremsene :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...