Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

ja så snakkes vi her igjen da :roll:

holder jo liv i tråden også med prat, dette blir jo bra det, men mye jobb da, spesielt da han som eier den ene reiser på jobbferie, haha

Søknader og dokumentasjoenr til BT er nå gjort 100% klart i en egen mappe.

E30 hartge H35 ble levert med 33hk og helt opp til Racing Dynamics touring på 398hk, så det er levert tidligere

Blir spennende dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så snakkes vi her igjen da :roll:

holder jo liv i tråden også med prat, dette blir jo bra det, men mye jobb da, spesielt da han som eier den ene reiser på jobbferie, haha

Søknader og dokumentasjoenr til BT er nå gjort 100% klart i en egen mappe.

E30 hartge H35 ble levert med 33hk og helt opp til Racing Dynamics touring på 398hk, så det er levert tidligere

Blir spennende dette

Prøvde meg selv med disse papirene i fjor vår men mitt lokale BT godtok de ikke. De krevde enkeltgodkjenning hos TÜV. Vær også obs på de nye vektreglene.

Får håpe dere er heldigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så snakkes vi her igjen da :roll:

holder jo liv i tråden også med prat, dette blir jo bra det, men mye jobb da, spesielt da han som eier den ene reiser på jobbferie, haha

Søknader og dokumentasjoenr til BT er nå gjort 100% klart i en egen mappe.

E30 hartge H35 ble levert med 33hk og helt opp til Racing Dynamics touring på 398hk, så det er levert tidligere

Blir spennende dette

Prøvde meg selv med disse papirene i fjor vår men mitt lokale BT godtok de ikke. De krevde enkeltgodkjenning hos TÜV. Vær også obs på de nye vektreglene.

Får håpe dere er heldigere!

håper jeg og.. var en annen for ikke lengesiden som fikk OK av BT med de dokumentene. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja så snakkes vi her igjen da :roll:

holder jo liv i tråden også med prat, dette blir jo bra det, men mye jobb da, spesielt da han som eier den ene reiser på jobbferie, haha

Søknader og dokumentasjoenr til BT er nå gjort 100% klart i en egen mappe.

E30 hartge H35 ble levert med 33hk og helt opp til Racing Dynamics touring på 398hk, så det er levert tidligere

Blir spennende dette

Prøvde meg selv med disse papirene i fjor vår men mitt lokale BT godtok de ikke. De krevde enkeltgodkjenning hos TÜV. Vær også obs på de nye vektreglene.

Får håpe dere er heldigere!

håper jeg og.. var en annen for ikke lengesiden som fikk OK av BT med de dokumentene. :D

Hvem da?

Og ikke minst hvilket BT? :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å formulere dette på en annen måte

det er ikke allid man bare kan legge ut andre`s papirer og steder på nettet. Så enkelt er det ikke. Vi dekker oss ikke bare bak disse papirene jeg nevnte på lenger oppe her. Det er viktig å ha en god dokumentasjon og også fra andre`s erfaringer/godkjenniner, hvis mulig. Det er veldig induviduelt hvor man søker hen har jeg erfart.

En kjennings 1502 gled igjennon lett som totalt endret bil til 20002 turbo, enkelt og greit liksom. fra ca 70 hk........til ?????? så mye går ann

+ en E30 lmed 330hk.

så.....vi får se hur det går! men vi skal ihvertfall holde dere orientert.

må vi ha Tuv, så går vi det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for å formulere dette på en annen måte

det er ikke allid man bare kan legge ut andre`s papirer og steder på nettet. Så enkelt er det ikke. Vi dekker oss ikke bare bak disse papirene jeg nevnte på lenger oppe her. Det er viktig å ha en god dokumentasjon og også fra andre`s erfaringer/godkjenniner, hvis mulig. Det er veldig induviduelt hvor man søker hen har jeg erfart.

En kjennings 1502 gled igjennon lett som totalt endret bil til 20002 turbo, enkelt og greit liksom. fra ca 70 hk........til ?????? så mye går ann

+ en E30 lmed 330hk.

så.....vi får se hur det går! men vi skal ihvertfall holde dere orientert.

må vi ha Tuv, så går vi det

Det er forsåvidt greit det - det største problemet er at man fortsatt ikke kan forvente lik behandling rundt hos de lokale BT'ene til tross for dette nye fancy SFOOR. Det er forferdelig frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 Sikksykt fete E30'r dette! Stå på videre!

Forresten, StaLe30, de Gule lyktene, tåke, og blinklysene du har på din, får du kjøpt dette i butikken, eller er det ''hjemmemekka'' ?

Takker :)

Blinklysa fant jeg på ebay.com(men prøvd å sota de litt selv), og tåkelysa er bare film, man får to forskjellige filmer som jeg vet om, denne er billigst og kulest synes jeg, den andre er så matt og så jævli for mye gul :)

Ok.. :) Har du en link til den filmen du brukte eller? Kunne godt brukt det på min e30.. :P

Gi meg litt tid da, orker ikke nå, sitter på satelittnett på jobb som er evig treigt. sry :P skal se om jeg finner en dag det er bra fart på nettet:P

Jo men det er helt topp! :D Bare PM meg eller no når du har funnet link? Hadde vært helt topp mann! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...