Fliid Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Kjør på gutta, med godkjenning og bygging. Jeg tror nå dere får godkjent dette, begge to. Tempoet er det ingenting å si på, jeg somler noe grusomt i forhold har jeg funnet ut. Liker enkeltheten og ikke minst "genialiteten" om det er ett ord, med tanke på girkasse oppheng. Man trenger ikke gjøre ting vanskeligere enn det er, dere er begge levende bevis på dette. Anders, du imponerer, dame og 2 små (edit; glemte jo huset), men alikevel har du tid til dette bygget : )
knut_olestad Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Liker tanken på å få dette godkjent ja, for ikke å snakke om hva det vil gjøre for verdien på bilene
StaLe30 Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Liker tanken på å få dette godkjent ja, for ikke å snakke om hva det vil gjøre for verdien på bilene Er akkruat det, bilen blir vel verdt endel mer om den er godkjent? JEg håååååper ¨på å få det godkjent hvertfall :
Spiritus Sancti Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Hvem er dere i dialog med på BT? Min søknad er inne for behandling hos SFOOR (?) eller noe.. Dere kan belage dere på jævlig lang behandlingstid! Hehe
knut_olestad Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 BT burde ha tatt seg lærdom av TÜV, de ser mye på om bilene er godt bygget ved siden av det tekniske, BT ser bare det de vil se.. Tror disse bilene ville sklidd lett gjennom hos TÜV.
Torek Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Er akkruat det, bilen blir vel verdt endel mer om den er godkjent? JEg håååååper ¨på å få det godkjent hvertfall : Verdt mer blir den, og i tillegg mye mer lettsolgt hvis det skulle bli aktuelt
StaLe30 Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 om man skulle få avslag på søknad, skal jeg hvertfall ned til TUV og gjøre det den veien, selv om det kanskje ikke går lenger.
Anders_w Skrevet Januar 21, 2009 Forfatter Skrevet Januar 21, 2009 *** UPDATE 21/1 *** har koblet elektrisk, det meste var gjort men måtte koble ews'n osv:) eksos er kun hengt på midlertidig, og henger derfor lavt. passe ikke opp i hekkskjørtet enda.. må modde litt. samme med innsugsboksen, denne skal lakkeres:) Film av første oppstart jooohoooooo:-)
M3 Yngve Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Er det glass fiber innsugs boks, eller hva? Ser jo meget bra ut dette da.
JonasD Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Er det glass fiber innsugs boks, eller hva? Ser jo meget bra ut dette da. Aluminium vel?
Glenno Skrevet Januar 21, 2009 Skrevet Januar 21, 2009 Film av første oppstart jooohoooooo:-) Det smilet fortalte om en veldig fornøyd mann . Blitt noen timer dette nå? Grattis så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå