Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

Blei bra det der:)

Var det sånn at du Staale skulle ha 5 bolt? Org m3 e30 eller? Har du fått tak i? Evt hvor mye ga du? Bare sammenligne pris med det jeg ga for mitt for 1 års tid siden..

Jepp det står m3 5 bolt understell på den nå :P

ga rundt noen og 20 000 med RS'ene, og understellet er meget fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å pusse opp bbs rs selv..

Tro meg, det har du frem til du er ferdig med første ytterringen, da skulle du gjerne betalt noen kroner for å slippet (mitt tilfelle)

det er så kjedelig å polere de blanke at jeg spyr :P men nå har ikke jeg noe sånn maskin til det da, bruker bare pussepapir for hånd og drill med forskjellige puter å slipemiddel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å pusse opp bbs rs selv..

Tro meg, det har du frem til du er ferdig med første ytterringen, da skulle du gjerne betalt noen kroner for å slippet (mitt tilfelle)

det er så kjedelig å polere de blanke at jeg spyr :P men nå har ikke jeg noe sånn maskin til det da, bruker bare pussepapir for hånd og drill med forskjellige puter å slipemiddel :P

Hmmm. Er ikke en drill en form for maskin da??? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å pusse opp bbs rs selv..

Tro meg, det har du frem til du er ferdig med første ytterringen, da skulle du gjerne betalt noen kroner for å slippet (mitt tilfelle)

det er så kjedelig å polere de blanke at jeg spyr :P men nå har ikke jeg noe sånn maskin til det da, bruker bare pussepapir for hånd og drill med forskjellige puter å slipemiddel :P

Hmmm. Er ikke en drill en form for maskin da??? ;)

Hehe jo men ikke sånn maskin man spenner fast yttterringen i så den går rundt :)

litt enklere d :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenne drillen fast da vettø og springe rundt, så får du litt trim samtidig.. :shock:

:lol: :lol: :lol: HAHA! Årets!! :D Jeg ser det for meg!

Sorry for et ubrukelig innlegg, men jeg MÅTTE bare få uttrykke det på én eller annen måte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...