e30 tic Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 ett lite bilde av en før/etter felg når jeg polerte dem litt når jeg var hjemme stilig! hva blir ET osv? her vil vi ha alle detaljer:)
Anders_w Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Skrevet Februar 11, 2009 Blei bra det der:)Var det sånn at du Staale skulle ha 5 bolt? Org m3 e30 eller? Har du fått tak i? Evt hvor mye ga du? Bare sammenligne pris med det jeg ga for mitt for 1 års tid siden.. Jepp det står m3 5 bolt understell på den nå ga rundt noen og 20 000 med RS'ene, og understellet er meget fint
StaLe30 Skrevet Februar 11, 2009 Skrevet Februar 11, 2009 var jeg som svarte der:P De er 8" ET13 og 9" et8 Men bytter baner med christian så han får en halv " mindre innerbane og jeg en større " foran. Så da blir de 8,5 ET17 ca foran
StaLe30 Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Likte bedre denne felg stilen ja hehe ja RS er vel egentlig aldri feil
Spiritus Sancti Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Må ikke disse skruene skrues til med moment og sånt? Har lyst til å pusse opp bbs rs selv..
Torek Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Likte bedre denne felg stilen ja hehe ja RS er vel egentlig aldri feil RS er tingen høhøhø
StaLe30 Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Må ikke disse skruene skrues til med moment og sånt?Har lyst til å pusse opp bbs rs selv.. 25-30 nm sa claus til meg
StaLe30 Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Har lyst til å pusse opp bbs rs selv.. Tro meg, det har du frem til du er ferdig med første ytterringen, da skulle du gjerne betalt noen kroner for å slippet (mitt tilfelle) det er så kjedelig å polere de blanke at jeg spyr men nå har ikke jeg noe sånn maskin til det da, bruker bare pussepapir for hånd og drill med forskjellige puter å slipemiddel
Anders_w Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Skrevet Februar 12, 2009 vurderer salg av felger:) se link: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=105728
fish Skrevet Februar 12, 2009 Skrevet Februar 12, 2009 Har lyst til å pusse opp bbs rs selv.. Tro meg, det har du frem til du er ferdig med første ytterringen, da skulle du gjerne betalt noen kroner for å slippet (mitt tilfelle) det er så kjedelig å polere de blanke at jeg spyr men nå har ikke jeg noe sånn maskin til det da, bruker bare pussepapir for hånd og drill med forskjellige puter å slipemiddel Hmmm. Er ikke en drill en form for maskin da???
StaLe30 Skrevet Februar 13, 2009 Skrevet Februar 13, 2009 Har lyst til å pusse opp bbs rs selv.. Tro meg, det har du frem til du er ferdig med første ytterringen, da skulle du gjerne betalt noen kroner for å slippet (mitt tilfelle) det er så kjedelig å polere de blanke at jeg spyr men nå har ikke jeg noe sånn maskin til det da, bruker bare pussepapir for hånd og drill med forskjellige puter å slipemiddel Hmmm. Er ikke en drill en form for maskin da??? Hehe jo men ikke sånn maskin man spenner fast yttterringen i så den går rundt litt enklere d
Riviera Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Spenne drillen fast da vettø og springe rundt, så får du litt trim samtidig..
Torek Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 Spenne drillen fast da vettø og springe rundt, så får du litt trim samtidig.. :lol: HAHA! Årets!! Jeg ser det for meg! Sorry for et ubrukelig innlegg, men jeg MÅTTE bare få uttrykke det på én eller annen måte!
StaLe30 Skrevet Februar 14, 2009 Skrevet Februar 14, 2009 da er det hvertfall far som får den jobben, for det er han som trenger trim
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå