StaLe30 Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 RÅ bilder og RÅ motorer dere har fått dere. Hva måtte dere ut med for motor med kasse? Skal ha lik motor selv ca 40-50000 for motor og 10 - 15000 for kasse på Koed
leif harald Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 RÅ bilder og RÅ motorer dere har fått dere. Hva måtte dere ut med for motor med kasse? Skal ha lik motor selv ca 40-50000 for motor og 10 - 15000 for kasse på Koed Ok, takk
matsrh Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Gromme biler! Blir jo bare bedre å bedre! Må nesten besøke slekta i Oslo snart da, slik at jeg kan ta en tur å titte innom
E30_Dale Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 RÅ bilder og RÅ motorer dere har fått dere. Hva måtte dere ut med for motor med kasse? Skal ha lik motor selv Ska kje du ha M50B25 elle M52B28? Sorry off topic... SKAMTØFFE biler fra utgangspunktet dette jo, blir jo bare enda bedre med S50 Evo nice one! Blir nok konkurranse mellom dere to nå ja kan jeg tenkte meg....
leif harald Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 RÅ bilder og RÅ motorer dere har fått dere. Hva måtte dere ut med for motor med kasse? Skal ha lik motor selv Ska kje du ha M50B25 elle M52B28? Sorry off topic... SKAMTØFFE biler fra utgangspunktet dette jo, blir jo bare enda bedre med S50 Evo nice one! Blir nok konkurranse mellom dere to nå ja kan jeg tenkte meg.... Var det som var planen hele tiden ja, men har lyst på m3 motor siden jeg bygger en "m3" men får c. Sjekka litt runt. Er jo så sinnsykt dyrt med m3 motor så det blir kansje m50b25 også, men med turbo da. Sorry OT
StaLe30 Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 RÅ bilder og RÅ motorer dere har fått dere. Hva måtte dere ut med for motor med kasse? Skal ha lik motor selv Ska kje du ha M50B25 elle M52B28? Sorry off topic... SKAMTØFFE biler fra utgangspunktet dette jo, blir jo bare enda bedre med S50 Evo nice one! Blir nok konkurranse mellom dere to nå ja kan jeg tenkte meg.... Var det som var planen hele tiden ja, men har lyst på m3 motor siden jeg bygger en "m3" men får c. Sjekka litt runt. Er jo så sinnsykt dyrt med m3 motor så det blir kansje m50b25 også, men med turbo da. Sorry OT Jeg sa sånn ca pris fra koed hehe, for vil gjerne holde det hemmelig litt til hva jeg har gitt men jeg handle ALT komplett, trenger bare, hmmmm, en vifte... så jeg har betalt litt, men alt er jo gjort på deiligste måten spør du meg <3
axor Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 hmm gleder meg til å følge med på dette/disse prosjektet
Jealous_much Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 Fantastisk fine biler. Når blir det bilde update?
Anders_w Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 Fantastisk fine biler. Når blir det bilde update? er som sagt meget tidlig i sesongen så er bare såvidt igang.. hehe:) men skal prøve og få oppdatert litt etter som hver av bilene blir jobbet på
Anders_w Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 ****** Update 4/11 ****** motoren er hvertfall ute av min bil:) her noen ekstremt dårlige bilder:) mer kommer når vi setter igang med lillebror sin også
thorbis Skrevet November 4, 2008 Skrevet November 4, 2008 hørte noe om 100k for motor osv. veit ikke hvem av dere det var som handla for det, men suns det var litt vel stiv pris for en gammal s50. hvis det stemmer da. lykke til med bygginga i vinter hvertfall. blir custom detta. mvh Thorbjørn R
Anders_w Skrevet November 4, 2008 Forfatter Skrevet November 4, 2008 hørte noe om 100k for motor osv. veit ikke hvem av dere det var som handla for det, men suns det var litt vel stiv pris for en gammal s50. hvis det stemmer da. lykke til med bygginga i vinter hvertfall. blir custom detta.mvh Thorbjørn R haha:-) det stemmer nok ikke:) rart og rykter kommer igang.. har blitt spurt om det samme flere ganger.. ja, satser på litt custom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå