Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

RÅ bilder og RÅ motorer dere har fått dere. Hva måtte dere ut med for motor med kasse? Skal ha lik motor selv :)

Ska kje du ha M50B25 elle M52B28?

Sorry off topic...

SKAMTØFFE biler fra utgangspunktet dette jo, blir jo bare enda bedre med S50 Evo nice one! Blir nok konkurranse mellom dere to nå ja kan jeg tenkte meg.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RÅ bilder og RÅ motorer dere har fått dere. Hva måtte dere ut med for motor med kasse? Skal ha lik motor selv :)

Ska kje du ha M50B25 elle M52B28?

Sorry off topic...

SKAMTØFFE biler fra utgangspunktet dette jo, blir jo bare enda bedre med S50 Evo nice one! Blir nok konkurranse mellom dere to nå ja kan jeg tenkte meg.... :D

Var det som var planen hele tiden ja, men har lyst på m3 motor siden jeg bygger en "m3" men får c. Sjekka litt runt. Er jo så sinnsykt dyrt med m3 motor så det blir kansje m50b25 også, men med turbo da.

Sorry OT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RÅ bilder og RÅ motorer dere har fått dere. Hva måtte dere ut med for motor med kasse? Skal ha lik motor selv :)

Ska kje du ha M50B25 elle M52B28?

Sorry off topic...

SKAMTØFFE biler fra utgangspunktet dette jo, blir jo bare enda bedre med S50 Evo nice one! Blir nok konkurranse mellom dere to nå ja kan jeg tenkte meg.... :D

Var det som var planen hele tiden ja, men har lyst på m3 motor siden jeg bygger en "m3" men får c. Sjekka litt runt. Er jo så sinnsykt dyrt med m3 motor så det blir kansje m50b25 også, men med turbo da.

Sorry OT

Jeg sa sånn ca pris fra koed hehe, for vil gjerne holde det hemmelig litt til hva jeg har gitt :-)

men jeg handle ALT komplett, trenger bare, hmmmm, en vifte...

så jeg har betalt litt, men alt er jo gjort på deiligste måten spør du meg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørte noe om 100k for motor osv. veit ikke hvem av dere det var som handla for det, men suns det var litt vel stiv pris for en gammal s50. hvis det stemmer da. lykke til med bygginga i vinter hvertfall. blir custom detta.

mvh

Thorbjørn R

haha:-) det stemmer nok ikke:) rart og rykter kommer igang.. har blitt spurt om det samme flere ganger..

ja, satser på litt custom :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...