Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

hørte noe om 100k for motor osv. veit ikke hvem av dere det var som handla for det, men suns det var litt vel stiv pris for en gammal s50. hvis det stemmer da. lykke til med bygginga i vinter hvertfall. blir custom detta.

mvh

Thorbjørn R

Hørte noe om 2 - 300 tusen++ jeg da!!!! herregud for hva er det jeg sier :shock: så morro det blir a!!

Mvh

Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm hei igjen, hva er ca pris på griseflott S50 (40.000km) "ny" geark (20.000km) motor bygd om for E30 så det passer så det holder og ser ut deretter (smykke) med håndlaget karbonbox :lol: instrument, spesialbygd eksos i rustfritt, komplett M3undestell med absolutt alt som, diffsperre, servo,tannstang, meget stoooore bremser, 4 x 17" BBS RS og montert...... tipper ca 20 til 21 lapper jeg altså, montert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så så riviera.. nå roer vi oss:) ferdig med den saken:) er ingen som har noenting med om lommebøkene våre er skvær tomme eller ikke etter innkjøpet til disse prosjekta:)

er ingen her som har gitt noen svimmlende summer for s50 motorer.

begge motorene er tilpasset e30 og mer eller mindre plug an play. den ene har gått mindre enn den andre og har mere snacks osv. så nok om den saken :lol:

tilbake til topic:)

skal snart rive ut m20'en til stale30 så da kommer noen bilder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...