kristianbmw Skrevet April 10, 2009 Skrevet April 10, 2009 Morro å se deg på veien igjen! Min krever ny diff etter all pusekjøringen i kveld
SteffenM2 Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Hørte noen rykter om at det ble litt røyklegging på feriekaia på Mossesiden på torsdag, Ståle?
StaLe30 Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 Yngve: ja funker sinnsykt bra, angrer ikke akkurat!:D SteffenM2: åå? ja ble en bitteliten en da
Riviera Skrevet April 11, 2009 Skrevet April 11, 2009 JulianS: bra, da får vi tatt vare på alle utgaver, harde som bløte
Anders_w Skrevet April 15, 2009 Forfatter Skrevet April 15, 2009 morn alle mann! har vært null aktivitet rundt min bil de siste 3-4 ukene.. den skulle vært ferdig for 2-3 uker siden.. det gjenstår kun litt småmodifisering på eksosen.. men har fått en liten settback av diverse årsaker, så har ikke giddi og sett på bilen de siste ukene. men var i garasjen en liten tur på mandag og ordna småting som og koble opp turteller, og montere lys etc. lysten er på vei tilbake nå så kan hende det blir litt jobbing fremover. kommer isåfall da med bildeupdate osv;-) så får vi håpe dere gidder følge med litt til:)
Torek Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Sitter bare å gliiiiser jeg Helt rått Ståle! Shame at den ble for lav med felga, for de var et lite kapittel for seg selv! Blir spennende å se hva som dukker opp fra garasjen i Tyskland da Flytter vel på seg greit også? høhø
Riviera Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 gikk bare greit rundt rundkjøringa ved brannstasjonen for meg i går ihvertfall
StaLe30 Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Torek: Flytter seg rimelig greit....ja funker for meg for å si det sånn!! Her er jeg på jobb å far ute å prøver den litt, (greit, jeg får låne han sis og ) Men eneste jeg får tilbake er ""herregud, kan du ikke justere trykket littegrann? den er sååå stiv altså stal!! " Stakkarn blir vel sliten i fleste kroppsdeler Jeg selv LIKER å sitte der å hompe å sprette så øya spretter ut Men åsså er den lagt ifra den stiveste bilen, stig sin m3 for eksempel........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå