Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

Torek: Flytter seg rimelig greit....ja :D

funker for meg for å si det sånn!!

Her er jeg på jobb å far ute å prøver den litt, (greit, jeg får låne han sis og :) )

Men eneste jeg får tilbake er ""herregud, kan du ikke justere trykket littegrann? den er sååå stiv altså stal!! " Stakkarn blir vel sliten i fleste kroppsdeler :P

Jeg selv LIKER å sitte der å hompe å sprette så øya spretter ut :D

Men åsså er den lagt ifra den stiveste bilen, stig sin m3 for eksempel........ :P

Jeg tror deg, lett!!

Haha!:D Jeg liker også å kjenne underlaget..jo stivere det er jo morsommere er det :D

Skal bli en fryd å se denne på bane til sommeren, hvis du fortsatt har planer om det? Den har ikke blitt for fiiin?;) høhø..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torek: Flytter seg rimelig greit....ja :D

funker for meg for å si det sånn!!

Her er jeg på jobb å far ute å prøver den litt, (greit, jeg får låne han sis og :) )

Men eneste jeg får tilbake er ""herregud, kan du ikke justere trykket littegrann? den er sååå stiv altså stal!! " Stakkarn blir vel sliten i fleste kroppsdeler :P

Jeg selv LIKER å sitte der å hompe å sprette så øya spretter ut :D

Men åsså er den lagt ifra den stiveste bilen, stig sin m3 for eksempel........ :P

Jeg tror deg, lett!!

Haha!:D Jeg liker også å kjenne underlaget..jo stivere det er jo morsommere er det :D

Skal bli en fryd å se denne på bane til sommeren, hvis du fortsatt har planer om det? Den har ikke blitt for fiiin?;) høhø..

Nææ jeg synes den har gått andre veien å blitt fælere :!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævli fete biler dere får til :D

bare ett spårsmål jeg, og det er angående de Hartge felgene du har på det første bildet på temaet her :) Ser ut til at de ble bestilt fra felge-garage. hvis det stemmer?

I hvertfall så har jeg vurdert det samme, men er litt usikker på angående dimensjoner på felg o.l. De der du har står det at de kun har de i 9,5x16 og 10,5x16. Gikk det greit? Vet du av noen andre plasser som selger disse felgene?

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jævli fete biler dere får til :D

bare ett spårsmål jeg, og det er angående de Hartge felgene du har på det første bildet på temaet her :) Ser ut til at de ble bestilt fra felge-garage. hvis det stemmer?

I hvertfall så har jeg vurdert det samme, men er litt usikker på angående dimensjoner på felg o.l. De der du har står det at de kun har de i 9,5x16 og 10,5x16. Gikk det greit? Vet du av noen andre plasser som selger disse felgene?

På forhånd takk:)

tror det kun er han som skaffer/lager disse felga:)

lillebror hadde 9 og 10 x17 han. met ET22 bak gikk det helt fint med lett valsing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...