Torek Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Torek: Flytter seg rimelig greit....ja funker for meg for å si det sånn!! Her er jeg på jobb å far ute å prøver den litt, (greit, jeg får låne han sis og ) Men eneste jeg får tilbake er ""herregud, kan du ikke justere trykket littegrann? den er sååå stiv altså stal!! " Stakkarn blir vel sliten i fleste kroppsdeler Jeg selv LIKER å sitte der å hompe å sprette så øya spretter ut Men åsså er den lagt ifra den stiveste bilen, stig sin m3 for eksempel........ Jeg tror deg, lett!! Haha! Jeg liker også å kjenne underlaget..jo stivere det er jo morsommere er det Skal bli en fryd å se denne på bane til sommeren, hvis du fortsatt har planer om det? Den har ikke blitt for fiiin? høhø..
Thunegutt Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Meget pene bygg her gleder meg til å se disse på BMW treff
Riviera Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 må tøyse med deg litt, siden du er så langt unna nå. i morgen skal vi fikse eksosen din, samt sette på orginale fjærer og dempere. sender deg noen bilder når det er montert
SteffenM2 Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 Ståle, ser du nevne Stig her, grønn E30 M3 med 3,2 M3 motor? Var sammen med han og en hel gjeng til på tysklands turen i påska
nicooo Skrevet April 15, 2009 Skrevet April 15, 2009 får bare gratulere med überfet bil StaLe30 og heia Anders_w
StaLe30 Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 Torek: Flytter seg rimelig greit....ja funker for meg for å si det sånn!! Her er jeg på jobb å far ute å prøver den litt, (greit, jeg får låne han sis og ) Men eneste jeg får tilbake er ""herregud, kan du ikke justere trykket littegrann? den er sååå stiv altså stal!! " Stakkarn blir vel sliten i fleste kroppsdeler Jeg selv LIKER å sitte der å hompe å sprette så øya spretter ut Men åsså er den lagt ifra den stiveste bilen, stig sin m3 for eksempel........ Jeg tror deg, lett!! Haha! Jeg liker også å kjenne underlaget..jo stivere det er jo morsommere er det Skal bli en fryd å se denne på bane til sommeren, hvis du fortsatt har planer om det? Den har ikke blitt for fiiin? høhø.. Nææ jeg synes den har gått andre veien å blitt fælere :!!
StaLe30 Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 steffenM2: Ja han stig ja, han har for eksempel fjærer som trenger 210nm pr.-mm fjæring, mens mine er 70nm pr.-mm. Pluss han har endel stivere dempere å hele understellet på bilen far: HAHA
StaLe30 Skrevet April 16, 2009 Skrevet April 16, 2009 er ikke så lett fra hamburg! Men skal ordne noe når jeg kommer hjem !
Sjoegren Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 Niiiice Herlig lyd når du dro på nedover sletta der Steel
Olav Otterlei Skrevet April 18, 2009 Skrevet April 18, 2009 jævli fete biler dere får til bare ett spårsmål jeg, og det er angående de Hartge felgene du har på det første bildet på temaet her Ser ut til at de ble bestilt fra felge-garage. hvis det stemmer? I hvertfall så har jeg vurdert det samme, men er litt usikker på angående dimensjoner på felg o.l. De der du har står det at de kun har de i 9,5x16 og 10,5x16. Gikk det greit? Vet du av noen andre plasser som selger disse felgene? På forhånd takk:)
Anders_w Skrevet April 19, 2009 Forfatter Skrevet April 19, 2009 jævli fete biler dere får til bare ett spårsmål jeg, og det er angående de Hartge felgene du har på det første bildet på temaet her Ser ut til at de ble bestilt fra felge-garage. hvis det stemmer? I hvertfall så har jeg vurdert det samme, men er litt usikker på angående dimensjoner på felg o.l. De der du har står det at de kun har de i 9,5x16 og 10,5x16. Gikk det greit? Vet du av noen andre plasser som selger disse felgene? På forhånd takk:) tror det kun er han som skaffer/lager disse felga:) lillebror hadde 9 og 10 x17 han. met ET22 bak gikk det helt fint med lett valsing:)
StaLe30 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 claus har 17-" hartge_felger._ _Må jo ha 17, 16_" ser dverg ut synes jeg _=P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå