Spiritus Sancti Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Når kommer dere til Larvik og råner da?? Si ifra til meg først ihvertfall.. Disse bilene skal faen meg inspiseres!
StaLe30 Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Hehe skal få til noe film når jeg kommer hjem Må bare jobvbe ferdig først! Larvik`? tja skal hvertfall si fra :^D skål
Olav Otterlei Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 jævli fete biler dere får til bare ett spårsmål jeg, og det er angående de Hartge felgene du har på det første bildet på temaet her Ser ut til at de ble bestilt fra felge-garage. hvis det stemmer? I hvertfall så har jeg vurdert det samme, men er litt usikker på angående dimensjoner på felg o.l. De der du har står det at de kun har de i 9,5x16 og 10,5x16. Gikk det greit? Vet du av noen andre plasser som selger disse felgene? På forhånd takk:) tror det kun er han som skaffer/lager disse felga:) lillebror hadde 9 og 10 x17 han. met ET22 bak gikk det helt fint med lett valsing:) Er det lov og spørre om hva en betalte for slike skjønnheter av felger? Er vel bare og sende de en mail da eller eventuelt ringe dem? Forslag?
Olav Otterlei Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 claus har 17-" hartge_felger.__Må jo ha 17, 16_" ser dverg ut synes jeg _=P claus? selvsagt blir det 17
Spiritus Sancti Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 claus har 17-" hartge_felger.__Må jo ha 17, 16_" ser dverg ut synes jeg _=P claus? selvsagt blir det 17 Claus=felgen-garage.de Man skal leite lenge etter en mer service-instillt mann!
Anders_w Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 koslig han Få ut noen bilder da A ndersgutt! er på jobb så har bare ett av motorrom her... hehe:) skal ordne flere fra seinere:)
Anders_w Skrevet April 20, 2009 Forfatter Skrevet April 20, 2009 bilder 242 hvor? finner bare 1 motorrom bilde! var litt tidlig ute med topicen:) kommer fler i løpet av kvelden håper jeg:)
sladjan Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Var et strøkent motorrom ihvertfall. Flinke brødre
Torek Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Helt rått Så noen bilder av bilen din fra vårturen deres i Vestfold. Herlig bil anders_w!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå