Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

Disse bilene har virkelig blitt noen perler!

Et lite spørsmål Ståle; hvordan gjorde du med stabstaget ditt foran? Lagde du nye fester, eller droppa du det? Hvis du har et bilde av det hadde det vært fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bilene har virkelig blitt noen perler!

Et lite spørsmål Ståle; hvordan gjorde du med stabstaget ditt foran? Lagde du nye fester, eller droppa du det? Hvis du har et bilde av det hadde det vært fint :)

Planen var å snu det, stå det står fremover, men det gikk jo heller ikke, så jeg vet ikke om jeg kan gjøre som på 325(?)

Ellers, tenkte jeg å sette det fremover å lage justerbare de "kyllingbeina"

for de var for lange nu :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bilene har virkelig blitt noen perler!

Et lite spørsmål Ståle; hvordan gjorde du med stabstaget ditt foran? Lagde du nye fester, eller droppa du det? Hvis du har et bilde av det hadde det vært fint :)

Planen var å snu det, stå det står fremover, men det gikk jo heller ikke, så jeg vet ikke om jeg kan gjøre som på 325(?)

Ellers, tenkte jeg å sette det fremover å lage justerbare de "kyllingbeina"

for de var for lange nu :P

Hvordan har Stig og Tommy løst det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm, var tommy som sa det til meg med å lage det justerbart, vet ikke åssen de har gjort det, tror de har endra festet på fjærbeinet, feste til kyllingbeinet :)

Ok, men hvor er stabstaget festet til bilen da?

På bildet ser det jo ikke ut som om det er plass til det på orginal plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En liten detaljoppdatering;-)

etter at navkoppene mine har forsvunnet en etter en lang landeveien og banekjøring så har jeg fått laget meg noen nye:-) de er laget av 1mm eloksert aluminiumsplate som er blitt cnc frest:)

så pga at dørhandtakene mine har fått frest en ///M for noen år siden falt det seg naturlig og fortsette med samme stil:)

resultatet ble da dette:)

no8cl3mr42egipymc4ic.jpg

Montert på felg ser det slik ut:

gdcy5cp681hu8pz58gpq.jpg

Har også fått frest samme stil på tårnavstiveren min, med ett lite personlig preg under:)

gsd5damnk5vw58cv0lxa.jpg

All takk til Terje Borgen fra Skien:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Skien finnes det visst folk som har spesialisert seg på absolutt ALT som går ann å finne på eller gjøre med en bil!

Flott som vanlig dette her! :) Moro med såpass personlig preg over bilen! :) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...