StaLe30 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 jeg regner med å godkjenne, om ikke BT blir mer homofile innen sommern
Stramvaier Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Er vel best å få gjort det ja så slipper man det helvete seinere om man skulle støte på de ute langsveien
knut_olestad Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Samt at det jo såklart vil øke bilenes verdi betraktelig
thorbis Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 hørte noe om 100k for motor osv. veit ikke hvem av dere det var som handla for det, men suns det var litt vel stiv pris for en gammal s50. hvis det stemmer da. lykke til med bygginga i vinter hvertfall. blir custom detta. mvh Thorbjørn R Hørte noe om 2 - 300 tusen++ jeg da!!!! herregud for hva er det jeg sier så morro det blir a!! Mvh Erik nei grunn til at jeg sa det var at jeg var hos helge vik her om dagen og det var han som nevnte denna svimlende summen. men nok om det. legg ut no mere bilder av bygginga nå. jeg er vel feil person til og mase akkurat nå siden min fortsatt står ute med snø over seg og venter på at jeg skal bli ferdig med verkste hehe. mvh Thorbjørn R
-Anders- Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 Er vel uansett ikke noe viktig hvor mye man gir for ting vel?? Uansett, dette skal jeg følge med på. Hele familien her har jo strøkne E30`er. Snakker om entusiasme Stå på hvertfall, jeg skal følge med her!
Riviera Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 er meget rolig nå,,,, fordi...årets hotteste salgsdag er gjort, der ER gøy. synes bare det var litt for dumt innlegg liksom, men spiller jo ingen rolle egentlig
thorbis Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 nei spiller ingen rolle for meg, har selv sausa bort masse kroner på min e30 så nok om det. lykke til videre, blir gøy og se. vi får ta og race litt på neste bmwccn treff til sommern vel:D mvh Thorbjørn R
Anders_w Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 da blir det løp he he:) blir bra det:) jeg får skjerpe meg litt og bruke bilen litt på banen te sommer'n:)
Anders_w Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 mm pingle : D ha:) rolig nå skal hvertfall holde følge med deg;) selv om du er en klasse over meg på baneferdigheter.. hehe
Eika Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 det der må være den beste søsken "slosskampen" jeg har sett
StaLe30 Skrevet November 5, 2008 Skrevet November 5, 2008 mm pingle : D ha:) rolig nå skal hvertfall holde følge med deg;) selv om du er en klasse over meg på baneferdigheter.. hehe Ssommern blir konge uansett uten tvil : D
Anders_w Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 det der må være den beste søsken "slosskampen" jeg har sett hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå