Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

Bra fart i bilen til Ståle. Lå bak noen runder på Våler og den stakk fort ut av svingene. Ikke noe tvil om at den motor'n er iorden og kanskje vel så det. At den er kul å se på trenger jeg vel ikke nevne? :)

Hilsen Trond

Hehe takk for d :: )))

Slapp jeg deg forbi? gjorde jeg ikke det? :) klarer ikke kjøre fra noen : (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond.S: aha morro :):)

Joakim H: Nei kjører fortsatt på mangellapp fra biltilsynet: "vurdere dokument for effektøkning" . ser både lyst å mørkt ut, skal bli morro å se etterhvert, jeg må nok dokumentere mer at karosset på en vanlig E30 er like sterkt som på Hartge E30n med 330hk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp heller ikke at du henviste til andre identiske biler som er godkjent med samme/mer effekt i Norge? Den Borgar Strand-bygde E30 "M3" S50B30 turboen er jo godkjent med 397hk. Helge sin er vel godkjent med enda mer også. Disse er jo alle standard E30 chassi fra fødelsen (samme delenr).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo det man må gjøre om man skal ha noe å ta utgangspunkt i? Idiotisk av BT.

Det går dessverre ikke - hvert enkelt tilfelle skal betraktes unikt. Selv om du bygger en 110% lik bil som en som allerede er godkjent så kan man ikke basere seg på den da dere har ulikt chassisnummer. Det var svaret da jeg presenterte TÜV-papiret til en allerede godkjent bil.

Sykt men sant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er rett og slett individuell godkjenning som gjelder.

Hvorfor, nei det er jeg ikke rette personen til å svare på. men jeg har selv vært for å godkjenne turbobilen og jeg vet derfor hva de krever.

Papirer på annen bil kan kun benyttes som tillegsdokumentasjon, men hjelper deg ikke nevneverdig i å få godkjent vogna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...