Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

Nei når søknaden på bilen min ligger i skien må "den" holde seg der:S:S:S

så om jeg selger den til Molde så må kjøper holde seg til skien, f.eks. etter hva jeg har forstått, men har lyst å spørre BT om jeg skal få tilbake 20000 som helgen til TUV kostet meg (?) siden de sa dra dit, det er de vi forholder oss til :) yeah righT!!!

Men skal ikke gi opp, isåfall skal jeg ha 3Liter i vognkort siden den i tønsberg akkurat ble godkjent!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om de sa du skulle reise til Tyskland for å få den godkjent i TUV burde de jammen meg betale turen om det ble bomtur pga. deres vurdering! Er jo faen meg helt idiotisk dette systemet her i Norge! Ja, ikke gi opp, du må klare å banke litt logikk inn i hjernene (om de har) til folka på BT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er liksom nå det burde være nok, skriftlig fra Hartge at bilen IKKE var karosstivet, å det var det BT ville ha svar på, OM denne hartge E30n var karosseristivet, bedre dokumentasjon på at den IKKE er finns vel knapt.... Så......hmm-- nei skal fortsette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sier at det ikke går an å se tilbake på tidligere godkjenninger.. greit "nok".... men..

Dette er dokumentet folk har pleid å bruke.

http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01013.htm

Men så spurte/mente BT at denne bilen var stivere, så får jeg skriftlig fra eldste mann på hartge, som var der i 1987, at denne bilen IKKe ble stivet annet enn tårnavstiver i motorrom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er hårreisende lesing, men ikke noe nytt :( Det at du faktisk har fått Hartge selv til å gi en slik uttalelse er smått utrolig, og burde veie TUNGT. Her har man altså uttalelse fra folka som lagde spesialversjonen, som sier svart på hvitt at karosseriene var identiske, foruten den påskrudde tårnavstiveren. Så lenge S50 ikke overstiger akselvektene burde det da ikke være et snev av problem. Jeg vil tro S50n har lavere co2 også.

Man skulle tro Iversen var den siste fornuftige sjel innen det tilsynet, og jeg syns det er veldig merkelig at du ikke får godkjent dette. Du får kjøre på med argumentasjon, og appelere til han sunne fornuft. Han burde jo ha litt, etter å ha godkjent E30 med M10 turbo på 330hk, E30 S50B30 og diverse. Helt utrolig at han skal krangle så mye bare fordi det står 321hk isteden for 286hk.

Nytter det ikke å snakke kontrolløren til fornuft hadde jeg dratt til Sverige, godkjent bilen der. Dratt hjem til Norge igjen, fått med meg de i Norge som har godkjent E30r med mye effekt, og lagd avisoppslag i riksdekkende aviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...