Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

lurt på det jeg å, hartge har 'bare' 340, s38b38 har over det, selv om det er snakk om en fluehest mer.

Men finns haauger av E30'r med S38b38 som er blitt godkjent, spesielt også i grenland, og en av de med 4bolt og 325 bremser!!!! eller om det var alpina!! samma faen,... smått med bremser var det hvertfall.. latterlig. Vi prøvde å dokumentere det silk at den bilen er forsatt på veien den, like hel og fin.

(fordi de sa på BT at det var "SÅNN" de var redd skulle skje, å pekte på en passat som en nisse har kjørt rett i veggen vettu, 7,45 meter kortere i tryne var den), så da sa vi det med denne, spesielt den e30n, å da sa de bare det at de ikke kunne se tilbake på tidligere godkjenninger..... suck my balls and serve me a milkshake.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en dialog med BT, men vi velger å vente til sommeren pga forskjellige ting, er en bil som har fått JA fra sfoor om å bygge med 330 turbohk, om denne blir godkjent, skal jeg ha min godkjent. Hvis ikke så selger jeg min å kjøper en 3L å godkjenner med den. å da skal jeg IKKE ha noe problemer i det heletatt, skal avtalen da være. den i tønsberg ble jo godkjent uten TUV/dekra osv. har ikke gitt opp enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så jææævli kjedelig å holde på også, også med baare settbacks hele tia, er liksom ingenting som gir noe positivt.

Derfor jeg lengter etter en e30 til, annet enn den rat'n jeg har. Så kan jeg bare sette i den gamle motoren, sette den på f.eks 15" bbs rm, og ha den heeelt lovlig men pen og kul, bare for å ha en bil som ikke man trenger å engste seg for å bli stoppa hele tia :P

jeg hadde sett ut en rød 320 her i området, facelift, fikk tak i eieren tilslutt å ringte han, han hadde solgt bilen for en uke siden for 2000 kr!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en dialog med BT, men vi velger å vente til sommeren pga forskjellige ting, er en bil som har fått JA fra sfoor om å bygge med 330 turbohk, om denne blir godkjent, skal jeg ha min godkjent. Hvis ikke så selger jeg min å kjøper en 3L å godkjenner med den. å da skal jeg IKKE ha noe problemer i det heletatt, skal avtalen da være. den i tønsberg ble jo godkjent uten TUV/dekra osv. har ikke gitt opp enda...

den bilen som har fått ja som du sikter til, har den m10 turbo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre ikke sånn at om en får godkjent noe, får en annen også.

Men har du/ dere fått ja på og sette i 3.0 da?

Er det de få hk som gjelder?

Hva må å bremse bilen og komme med rwd hk da, kansje de ser at bilen ikke har så farlige hk.

Er dessverre sånn her i dette duste landet at det lønner deg å ha en 320, feks, med org motor og div stånede, lage alt så det er lett å bytte motor.

Så for man bare gjøre den jobben om man skulle være så uheldig.at fu blir stoppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre sånn her i dette duste landet at det lønner deg å ha en 320, feks, med org motor og div stånede, lage alt så det er lett å bytte motor.

Så for man bare gjøre den jobben om man skulle være så uheldig.at fu blir stoppa.

Enig med deg der Yngve, eneste litt kjedelig vis du krasjer. Men tror jeg går får den løsningen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...