Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

Grensen biltilsynet har sagt til oss er 300hk.

Er det ikke sånn at Sefor har nevnt 300 hk på E30 og 340 på M3 E30 da?

Skal bort på biltilsynet å levere søknaden og snakke med Petter Iversen i morgen.

Så for jeg høre hva han har å si til S54 i M3 E30. Har prata med han på tlf, så var vekt og utslipp på S54 som var problemet, mente han.

Vekt er ikke noe problem, da jeg letter bilen mye.

Må ha katalysator, for bilen min er 89.

Må du ha katt på din Ståle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro larsen :: ))

Bent inge som jeg dro sammens med til DEKRA har nå godkjent bilen med 3Liter idag Fredag.

Han hentet en 3liter bil i england forrige uke og satt i den motoren.

Da er det vel min tur til å få tak i en motor å godkjenne når jeg er hjemme fra jobb igjenl.

Har snakka en del med Espen angående motor eller hel bil med motor. Han nevnte at han Bent skulle bytte ut 3.2 med 3.0 for å få det godkjent.

Espen sa at man fikk 3.2 godkjent i E30M3 karosseriet. Har kjøpt meg cab stivere og begynner å gjøre klart for 3.2. Men skulle bare fått solgt strikk motoren min først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensen biltilsynet har sagt til oss er 300hk.

Er det ikke sånn at Sefor har nevnt 300 hk på E30 og 340 på M3 E30 da?

Skal bort på biltilsynet å levere søknaden og snakke med Petter Iversen i morgen.

Så for jeg høre hva han har å si til S54 i M3 E30. Har prata med han på tlf, så var vekt og utslipp på S54 som var problemet, mente han.

Vekt er ikke noe problem, da jeg letter bilen mye.

Må ha katalysator, for bilen min er 89.

Må du ha katt på din Ståle?

Jepp jeg må ha katalysator, bilen min er fra 90.

Men vet ikke helt, har ikke sjekket/målt utslippet på motoren egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grensen biltilsynet har sagt til oss er 300hk.

Er det ikke sånn at Sefor har nevnt 300 hk på E30 og 340 på M3 E30 da?

Skal bort på biltilsynet å levere søknaden og snakke med Petter Iversen i morgen.

Så for jeg høre hva han har å si til S54 i M3 E30. Har prata med han på tlf, så var vekt og utslipp på S54 som var problemet, mente han.

Vekt er ikke noe problem, da jeg letter bilen mye.

Må ha katalysator, for bilen min er 89.

Må du ha katt på din Ståle?

Er dette bare rykter, yngve eller finnes det noe skriv om dette?

Hvilket understell skal man benytte seg av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med 300hk er ikke rykter, er jo godkjent 2 stk 325 preface med 3.0 E36 286hk.

Begge disse bilene er godkjent med E36 M3 bremser og M3 E30 under stell.

Det med 340hk i M3 E30, er vel noe som muligens er rykter, men det finner jeg snart ut, den dagen Petter Iversener på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess man må ha bremser som "hører til motor" eller mer.

- Jeg har begynt å fantasere litt om jeg får benket min, og OM den havner under 300HK på svinghjul, om jeg da kan få godkjent, men det står jo på motorens orginale PAPIR at det er 321hk, noe som står på papiret, var med å benke en 3 måneder ny M6 ifjord til 473HK på svinghjul, skal ikke det være 500+ a?"liksom" hmm..

Men folk får jo lov å bygge turbobiler benket til 300HK, noe som kommer til å bli skrudd litt mer opp når de kommer hjem tenker jeg..

Ser jo da ikke helt problemet at jeg ikke skulle fått godkjent med.. "si" 309,53HK på svinghjul, noe som vil forbli 309.53hk.. :P

Menmen sånn er det nå..

Eller om jeg bare må godkjenne med 3.0L som har under 300HK på papir. vi får se.

god jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Blir knalltøft dette altså Ståle, drittsynd du ikke fikk godkjent med 3,2.. Men bilen er ei perle uansett :)

En annen ting, mye tror du Felgen-garage skal ha for noen Mito'er? har sendt de mail. Men er spent. Skal hellakkere caben så må ha noen nye felger og. :lol:

Og jeg leste noe om no båt og no greier, har du båt eller ? Skal handle meg Tintorera med V6 i Mars :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...