Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74

Anbefalte innlegg

Skrevet

En annen ting, mye tror du Felgen-garage skal ha for noen Mito'er? har sendt de mail. Men er spent. Skal hellakkere caben så må ha noen nye felger og. :lol:

2400euro plus 180 frakt. Syns det var litt gale når man i tillegg skal betale moms....

Skrevet

Da har jeg etter langt om lenge lest gjennom tråden. Morsomt å se at det er flere skipselektrikkere her. Trodde vi var sjelden vare, hihi. Kan ikke si annet at bilene var utrolig gromme.. Og gruer meg faktisk til å sett meg i min orginale e39 nå. :( Synd du ikke fikk godkjent med 3.2 men måtte jekke ned. Det gir deg mer arbeid enn det koster BT å bare skrive OK.

Lykke til videre med byggingen!

Skrevet

En annen ting, mye tror du Felgen-garage skal ha for noen Mito'er? har sendt de mail. Men er spent. Skal hellakkere caben så må ha noen nye felger og. :lol:

2400euro plus 180 frakt. Syns det var litt gale når man i tillegg skal betale moms....

Må jo ta det som en tur da, kjøre nedover på vinterdekka, og legge om der nede og pælme vinterdekka. Koste nedover autobahn er ikke noe bedre en det asså!! :DD

Skrevet

atlis: Ja pris fiikkk u vel svar på da, jeg vet egentlig ikke =)

Båt ere broren min som har, men skal vel selge den igjen til sommeren =)

-det tintera blir gromt !! :D

stianiquniez: hehe ja!, takk for det! Håper det var ålreit lesestoff på 60 sider! :)

Litt dritt ja, synes saken er såpass "stor/alvorlig" eller hva jeg nå skal kalle det, at klagen jeg skal sende til veidirektoratet blir STERK.

Har jo gjort ALT BT ba meg gjøre, har DERKA papir på bilen, og sikkert Norges største dokumentasjonssamling ang Hartge E30'n med 330hk.

Så blir spennans å se deet =)

Skrevet
Blir knalltøft dette altså Ståle, drittsynd du ikke fikk godkjent med 3,2.. Men bilen er ei perle uansett :)

Og jeg leste noe om no båt og no greier, har du båt eller ? Skal handle meg Tintorera med V6 i Mars :twisted:

Mine kom på 23.000,- uten moms og toll med gull skruer.

Skrevet

Må jo ta det som en tur da, kjøre nedover på vinterdekka, og legge om der nede og pælme vinterdekka. Koste nedover autobahn er ikke noe bedre en det asså!! :DD

Ja, enda bedre er å sende det til strømstad eller et postkontor i sverige som post restante. Sliper å betale moms innen EU.

Beklager OT til trådstarteren.

Skrevet

Da har jeg lest gjennom alle de 60 sidene :shock:

Men som sakt før i gamle tråder er både din (stale30) og Anders_w sine biler utruligt GROMME!

Synd dere(du) ikke fikk godkjenne med 3,2 literen, men den kommer nokk til og gå bra med 3literen og 8)

Skrevet

takk, jaja hehe:):)

Alecken: nei vet ik jeg asså, ;(

Frode: ja sendte deg meld ista, du kan bare komme nå =)

men gjør ikke noe om du ikke kommer :D hoho ville hatt de selv =D

Skrevet

Skal komme meg nedover en dag, må bare få kjøpt meg en ny bil først... Solgte 528en i går, så jeg får bruke dagen i dag til og finne noe nytt.

Har du noe erfaring med E46? Har såvidt sett litt på 318ci... Har jo M3en når jeg skal kose meg alikevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...