Gå til innhold

2 x E30 ///M332i Tofarga vurderes solgt. se side 74


Anders_w
 Share

Anbefalte innlegg

har nå lest igjennom alle sidene :D

synd dere ikke fekk godkjent med 3,2 l, men skal si derre ein ting dette er di 2 råeste e30 jeg har set :D stå på med bygging av 3 l :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er synd :(

men jeg tror du må en tur nedover til felgen-garage i april Ståle. Så da kan vi egentlig kjøre i convoi :P jeg kan faen ikke tysk:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Får bare bruke de mest "innlysende" ordene dere kommer på da :P Jeg skal selv ned der i sommer så er spent! Har jo litt ord inne fra Rammstein tekster, men det er stort sett skittne ord :P

Ståle, har du brukt "the Bent Inge" way med motoren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge til det er en tur i vår været nå vel??

Ser meget bra ut dette.

Er det KW på M3 fjærbein? Er det spacer på skiva, det som ser ut som nytt nav? Hvorden skiver er det? Er det M3 E36 kalipper, eller E46?

Er ikke så altfor lenge til nå :D

Det er M3 fjærbein ja.

E36 M3 skiver og kalipper. 12.8mm spacer bak skiva så calippern passer rett i orginal ørene :)

Får du ikke et litt kuk innpress da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inpress, jo blir som din m3 nå det med 13mm spacer.

HVa meneru med the bent inge way ? :)

larsen

Men når du har e30m3 ben og spacer skiva 13mm ut, så er den vel 13mm lengre ute enn den orginale E30M3 skiva. Altså samme som å hatt 13mm spacer mellom felg og vanlig e30m3 skive. Eller er jeg ute å sykkler i S50 rus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inpress, jo blir som din m3 nå det med 13mm spacer.

HVa meneru med the bent inge way ? :)

larsen

Men når du har e30m3 ben og spacer skiva 13mm ut, så er den vel 13mm lengre ute enn den orginale E30M3 skiva. Altså samme som å hatt 13mm spacer mellom felg og vanlig e30m3 skive. Eller er jeg ute å sykkler i S50 rus?

Du setter en 13mm spacer på innsiden av skiva for å få den ut dit orginalskiva står :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

inpress, jo blir som din m3 nå det med 13mm spacer.

HVa meneru med the bent inge way ? :)

larsen

Men når du har e30m3 ben og spacer skiva 13mm ut, så er den vel 13mm lengre ute enn den orginale E30M3 skiva. Altså samme som å hatt 13mm spacer mellom felg og vanlig e30m3 skive. Eller er jeg ute å sykkler i S50 rus?

Korrekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...