Gå til innhold

kjøpte supersport eksos

oksen
 Share

Anbefalte innlegg

Og jeg tipper at det korteste røret er ytterst?

Hvis begge rørene er like lange, så vil det ytterste røret se lengre ut pga kromningen i fangeren..

Vet ikke om det er riktig at det skal være slik hos supersport, men vet om eksosrør der det ene er kortere enn det andre ...

Koed har Supersport, send en PM til "fre", han jobber der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg tipper at det korteste røret er ytterst?

Hvis begge rørene er like lange, så vil det ytterste røret se lengre ut pga kromningen i fangeren..

Vet ikke om det er riktig at det skal være slik hos supersport, men vet om eksosrør der det ene er kortere enn det andre ...

Koed har Supersport, send en PM til "fre", han jobber der ;)

Det er det innerste røret som er kortest her, dumt jeg ikke så det når jeg kjøpte det selv om jeg kikka ganske godt på det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke konstruert for å stå skjevt?

Altså, er rørene fra lydpotta og ut skjevt satt på i forhold til lydpotta?

TROR faktisk det er dette som gjør det.. For hvis jeg tenker meg om, TROR jeg kanskje jeg husker at mitt supersportannlegg er slik også, men at det ser riktig ut etter montering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men jeg nappet av mitt supersportanlegg og gikk tilbake til GS med det og byttet det inn i sebring i stedet. Var bare tull med det! den ene stussen var skjevt sveieset på, slik at det ene røret var nesten tett, siden stussen ikke hadde truffe hullet på selve bakpotta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe montering. Når jeg stod under bilen og var klar til å sette det på så ser jeg at festene står annerledes. De er vist annerledes på 320d og 320i, så jeg tror jeg stikker innom en bilopphøgger og finner noen fester :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...