oksen Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hei kjøpte et supersport eksos til min e46 320d, men på den bakerste delen der de 2 enderøra stikker ut så er det ene røret 1 cm kortere enn det andre, er det normalt eller er det en feil i produksjonen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 det er nok en produksjonsfeil. om det er endestussene du tenker på. disse skal være like... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Og jeg tipper at det korteste røret er ytterst? Hvis begge rørene er like lange, så vil det ytterste røret se lengre ut pga kromningen i fangeren.. Vet ikke om det er riktig at det skal være slik hos supersport, men vet om eksosrør der det ene er kortere enn det andre ... Koed har Supersport, send en PM til "fre", han jobber der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oksen Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Ah kjipt tror det var den siste de hadde på lageret også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oksen Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Og jeg tipper at det korteste røret er ytterst?Hvis begge rørene er like lange, så vil det ytterste røret se lengre ut pga kromningen i fangeren.. Vet ikke om det er riktig at det skal være slik hos supersport, men vet om eksosrør der det ene er kortere enn det andre ... Koed har Supersport, send en PM til "fre", han jobber der Det er det innerste røret som er kortest her, dumt jeg ikke så det når jeg kjøpte det selv om jeg kikka ganske godt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Og det er ikke konstruert for å stå skjevt? Altså, er rørene fra lydpotta og ut skjevt satt på i forhold til lydpotta? TROR faktisk det er dette som gjør det.. For hvis jeg tenker meg om, TROR jeg kanskje jeg husker at mitt supersportannlegg er slik også, men at det ser riktig ut etter montering.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oksen Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Jo du har vist rett, fikk verdensmesteren (faren min) til og se på den og det stemmer med bilen siden fangeren skrår på en måte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 Hei...Hvordan ble lyden da??? har du sjans å slenge ut et lite lydklipp av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Oktober 31, 2008 Share Skrevet Oktober 31, 2008 mitt og va sånt å det skam stemme meget bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oksen Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Skal sette det på til søndag, kan godt legge ut et lydklipp. Men det er TD da så vet ikke om det blir noe særlig lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Jeg vet ikke, men jeg nappet av mitt supersportanlegg og gikk tilbake til GS med det og byttet det inn i sebring i stedet. Var bare tull med det! den ene stussen var skjevt sveieset på, slik at det ene røret var nesten tett, siden stussen ikke hadde truffe hullet på selve bakpotta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Kunne gjort det, men er Duplex da.. og bensin, så blir ikke riktig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Skulle prøve supersport på e30 320en selv, passet ikke overhode, må bytte diverse deler til 325 eksos for at det skal passe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oksen Skrevet November 3, 2008 Forfatter Share Skrevet November 3, 2008 Ble ikke noe montering. Når jeg stod under bilen og var klar til å sette det på så ser jeg at festene står annerledes. De er vist annerledes på 320d og 320i, så jeg tror jeg stikker innom en bilopphøgger og finner noen fester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå