Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må det gjøres noe spesielt for å bruke race ventilene i en vanlig topp? en må vel åpne opp litt mer for å få noe effekt av ventilene?

Skrevet

Må det gjøres noe spesielt for å bruke race ventilene i en vanlig topp? en må vel åpne opp litt mer for å få noe effekt av ventilene?

Skrevet

trenger ikke gjøre noe spessielt.bare og sette rett inn.desse er i original størrelse...dem gir ikke mere hk om noen tror det.men dem minsker sjangsen for og brenne ventilene fast da dem er rustfrie.original ventiler har en tendens til og gi etter ved høy temperatur på eksosdelen

Skrevet
Ja.

spennende:-)hva bygger du?

hvilket oppsett har du?

:) Jeg har kjøpt 3.1 liters stroker kit fra I.E. til M20 motoren med 8:1 i komp, (85 borr, 89,6 i slag). Pyramideringet blokk, oljeunderkjøling. Holder på å sette sammen en topp jeg har fått sveiset og planet, og trenger litt større ventiler, samt porting. Må vel voldta den godt for at den skal flowe nok tenker jeg! :)

Eller har jeg 1200cc dyser, PPF fuelrail, automotive A1000 pumpe med AN10 slanger, custom innsug,++ Haltech e6x sprut og MSD coilpakke som jeg har fra forrige sesong med 2.7, men vurderer og bytte til Autronic.

Håper jeg blir klar til 2009 sesongen.

ic7ravuazgdvcuq01bjl.jpg

oygsk32zf6370jmh1d21.jpg

nn2mfs6qfe5hozinjini.jpg

9xm195ckboe2az8dx9yx.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...