Kimmit Racing Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 race ventiler eksos m20b25 1000.- standard innsug ventiler 400.- dette har jeg kjørt 792hk på og fungerer utmerket. selges pga overgang til større
Kimmit Racing Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2008 he he for alle 12 blir det 1400.-
TDV Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 hvilket merke er det på desse? brukt mye? orginal størrselse?
pål Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Må det gjøres noe spesielt for å bruke race ventilene i en vanlig topp? en må vel åpne opp litt mer for å få noe effekt av ventilene?
pål Skrevet Oktober 31, 2008 Skrevet Oktober 31, 2008 Må det gjøres noe spesielt for å bruke race ventilene i en vanlig topp? en må vel åpne opp litt mer for å få noe effekt av ventilene?
Kimmit Racing Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 trenger ikke gjøre noe spessielt.bare og sette rett inn.desse er i original størrelse...dem gir ikke mere hk om noen tror det.men dem minsker sjangsen for og brenne ventilene fast da dem er rustfrie.original ventiler har en tendens til og gi etter ved høy temperatur på eksosdelen
Kimmit Racing Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 sorry trodde dette var overdim ventiler oki trenger du over dim?
Kimmit Racing Skrevet November 8, 2008 Forfatter Skrevet November 8, 2008 hva skal du med overdim?skal du over 800hk?
Kimmit Racing Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Ja. spennende:-)hva bygger du? hvilket oppsett har du?
E30 Turbo Skrevet November 14, 2008 Skrevet November 14, 2008 Ja. spennende:-)hva bygger du? hvilket oppsett har du? Jeg har kjøpt 3.1 liters stroker kit fra I.E. til M20 motoren med 8:1 i komp, (85 borr, 89,6 i slag). Pyramideringet blokk, oljeunderkjøling. Holder på å sette sammen en topp jeg har fått sveiset og planet, og trenger litt større ventiler, samt porting. Må vel voldta den godt for at den skal flowe nok tenker jeg! Eller har jeg 1200cc dyser, PPF fuelrail, automotive A1000 pumpe med AN10 slanger, custom innsug,++ Haltech e6x sprut og MSD coilpakke som jeg har fra forrige sesong med 2.7, men vurderer og bytte til Autronic. Håper jeg blir klar til 2009 sesongen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå