paulsen86 Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 hei! hadde bilen min på verksted denne uken.. da jeg hentet den stod det "Code in" på min sony CDX-M600R cd spiller. den har altså blitt låst.. noen som vet hvor jeg finner koden for å åpne den? har en kode her, men får ikke åpnet den med den, mulig jeg gjør det feil da noen tips til meg?? takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 har du bruksanvisning? viss ikke er det bare å prate med noen som driver med bilstereo, de har som regel god peiling Koden finner du nok blant papriene som følgte med spilleren, viss du ennå har de da. Lurer på hva verkstdet knoter med for å låse spilleren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 har du bruksanvisning? viss ikke er det bare å prate med noen som driver med bilstereo, de har som regel god peiling Koden finner du nok blant papriene som følgte med spilleren, viss du ennå har de da. Lurer på hva verkstdet knoter med for å låse spilleren... Koblet vekk batteriet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet November 2, 2008 Share Skrevet November 2, 2008 Hjelper ikke ta av batteri. Merkelig at koden du har ikke funker. Sjekk i manualen at du gjør det på rett måte. Må nok i tilfelle kontakte sony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Eg svarte berre på grunnen til at koden må slås inn. Eg har berre vært borti sony sin 700 spiller. (eg var radio/tv reparatør i "yngre dager") På dei var det 4 knapper på fjernkontrollen som måtte trykkes i RASK rekkefølge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt L. Skrevet November 3, 2008 Share Skrevet November 3, 2008 Kjappt søk med google og finner alle 15 mulige koder og at du må bruke fjernkontrollen: You need to press reset after each attempt. CODE 1: MODE SOUND OPEN ATT CODE 2: ENTER OPEN meNU 6 CODE 3: OPEN DISC+ 1 LIST CODE 4: SEEK- SEEK+ 3 OPEN CODE 5: OFF 4 OPEN SOURCE CODE 6: 2 OPEN DSPL SOUND CODE 7: OPEN 5 ATT SEEK+ CODE 8: DISC- DSPL OFF OPEN CODE 9: SEEK+ SOUND OPEN ENTER CODE 10: DISC- LIST SEEK- OPEN CODE 11: OPEN 4 LIST OFF CODE 12: DSPL SOURCE OPEN 1 CODE 13: MENU 2 MODE OPEN CODE 14: 5 DISC+ OPEN ATT CODE 15: 3 MENU SEEK- OPEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paulsen86 Skrevet November 10, 2008 Forfatter Share Skrevet November 10, 2008 aha!!! tenkte aldri på å prøve med fjernkontrollen stikker ut å prøver ganske straks!! mener å huske selgeren sa noe om dette da jeg kjøpte den, kommer jeg på nå som det blir nevnt! takker!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpher Skrevet November 10, 2008 Share Skrevet November 10, 2008 Fikk du ordna det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå