gjeewaytee Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 jepp....så har eg rotet det til. va så møkk lei pixelfeil at eg måtte ta meg til et eller annet. fant en side på nettet ( http://www.fracknaps.com/read/?p=EJGE1HBN ) der eg kunne prøve å fikse sjøl, men eg klarte ikkje å se noen brudd. røsket ut nåla før eg leste det som stod med stor skrift på den sida så speedometert e litt ustabilt no hehe har sett litt på ebay og fant noen der, men det e jo selvfølgelig ikkje diesel, men det skal eg no kunne klare meg uten. kjøpe helt ny e uaktuelt fant en på ebay som er til m5. den hadde en pixelfeil på temp. det går fint ,men passer den i min tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Du må ha samme delenummer og vdo nummer på instrumentet som skal skiftes ut.som på det orginale,M5 går ikke .finner du ett brukt med samme nr så vil km stand være feil pluss at det vil være en rød prikk etter km stand som viser at instrumentet er manipulert med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bernhell Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Er ikke tilfeldigvis noen som har klart å fikse pixelfeilen sin med suksess her inne, og kunne tenke seg å hjelpe noen stakkarer med sleggehender og samtidig tjene en liten slant?? Edit: Beklager hvis eg stjal/saboterte tråden din forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 har du diesel ka du glemme kombi fra m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 det va da som f..n hehe, men koffor selger folk slike då rundt om når km standen aldri kommer til å stemme?? tenkte på det m5 panelet kun for den m-en inni der siden eg har mase m-er inni hehe, men ok det funker ikkje med diesel nei så det betyr altså at eg må kjøpe fletta nytt det då mao?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 du har 530d? da må du ha til tilsvarende bil, 520d passer ikke, vedbytte på bmw verksted får vi samme km. stand på det nye eller brukte du setter inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gjeewaytee Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 du har 530d?da må du ha til tilsvarende bil, 520d passer ikke, vedbytte på bmw verksted får vi samme km. stand på det nye eller brukte du setter inn eg har 530d ja. vil det si at eg kan kjøpe et brukt et og så fikser bmw km avstanden?? hvorfor må eg ha akkurat til 530d og ikke til feks 520d?? de e jo dønn lik vel sånn orginalt sett...?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Jeg har faktisk to kombiinstrument til 530d på hylla ute i boden. Et flunke nytt og et brukt med pixelfeil. Det nye klarte ikke verkstedet å kode av en eller annen grunn, så jeg fikk et tredje instrument som nå står i bilen. Kan du være interesert? Koster vel drøye 6 lapper nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
520iA99 Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Har samme problemet på min. Det må programeres ja, det skal gå om det er nytt eller gammelt. Fikk en pris for en stund siden på litt over 4000,- for nytt instrument og jobb. (Jæger i Bergen) Har ikke gjort dette enda men har prøvd å fikse det et par ganger... bare for å ha prøvd. dette funker fint en stund men problemet kommer tilbake. Så det blir nok et nytt et tenker jeg. Jeg tok ikke av nålene. Du kommer til om du klarer å vippe ut den sorte rammen rundt selve displayet. Men etter mine erfaringer varer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lkoddenes Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Jeg har et instrumentpanel til e39 uten pixelfeil.. Dette har vel stått i en bensin med stor kjørecomputer.. km. standen er 293000, jeg selger det for 1500kr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolstn Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 hei eg har instrument som har stått i ein 530d 01 mod.. med km 154000 tror det mangler en pixel ellers strøkent.. 1200,- kommer du til meg så kan eg kode instrumentet slik at du får rett km i forhold til bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå