Glenno Skrevet November 1, 2008 Forfatter Skrevet November 1, 2008 Tja vet ikke lm prisen på 1.5"x3" om dagen og par pressinger jeg men selvsagt kunne vært deilig bare koblet sammen og fyrt på litt guffe på noe varme .
vetu03 Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 Klart at det kan hende du kommer billigere ut med litt matterial og pressening.. Men da er det jo på en måte litt fast låst igjen da, tar sikkert ikke lange tida å slenge opp og ned dette teltet i forhold til et reisverk av materialer. Jeg syntes nå det hadde vært verdt det om det var min situasjon.
Dan Skrevet November 1, 2008 Skrevet November 1, 2008 http://www.vikre.no Er dette solide saker? Kan det f.eks. brukes til vinterlagring av bil eller som en slags garasje året rundt i all slags vær?
Gunnar Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 http://netthandelen.no/visProdukt.aspx? ... ntID=53731 Men kaldt blir det jo allikevel, så du bør nok ha en propan/diesel/parafin-brenner for å holde koken.
bmw pat Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 hei. Vet ikke hvorfor inlegget mitt har forsvunnet her, men jeg har hatt en vikre hall i 7 år. bruker den til vinterlagring av båten. Den har stått i all slags vær. har ofte trodd den skulle blåse av under de verste vindkastene, men bare den er godt forankret i bakken så tåler den det meste. jeg betale ca 6000 kr for min hall. tipper den er ca 6x3 m stor.
Jonner'n Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 du glenno, som er snekker av kaliber, hiver da vel opp en liten 3" ramme på null, niks er vel ca 15-16 kr for lm med 1.5x3 (kjip kvalitet) og en 20kr pr lm for 1.5x4.. også koster vel presenninga litt
Glenno Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 du glenno, som er snekker av kaliber, hiver da vel opp en liten 3" ramme på null, niks er vel ca 15-16 kr for lm med 1.5x3 (kjip kvalitet) og en 20kr pr lm for 1.5x4.. også koster vel presenninga litt Ja tror du jeg husker hvordan jeg skal bruke hammeren etter noen år med hundre deler, programering av roboter og cnc maskiner da? He he. Okej , den prisen var ikke så gal som jeg først trodde. Får vel beslag enn kan feste i også (alla` bjelke sko) ? Med skruer og presening fra europris er det jo et billig og greit altnernativ. Lille prosjektet jeg har begynner nærme meg med godvære som har vært ihelgen , så kansje jeg slipper teltprosjektet.
klebefix Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 hei. Vet ikke hvorfor inlegget mitt har forsvunnet her, men jeg har hatt en vikre hall i 7 år. bruker den til vinterlagring av båten. Den har stått i all slags vær. har ofte trodd den skulle blåse av under de verste vindkastene, men bare den er godt forankret i bakken så tåler den det meste. jeg betale ca 6000 kr for min hall. tipper den er ca 6x3 m stor. Må sei meg enig der.Har og ett sånt telt som vinterlager som har stått i all slags veir.Har vore skeptisk dei dagane det er orken i kasta,men da står no der endå...
fish Skrevet November 2, 2008 Skrevet November 2, 2008 Denne finner du på Clas Ohlson, og da lage den så stor som du vil. Legger du hønsenetting på under-/innsiden av staven, isolasjon deretter og trekker det med presenning utenpå der igjen. Da har du full pakke. Beslagfor konstruksjon av drivhus, skap, solvern, båtopplag etc. Justerbar 75-180° med 15° intervall. Passer 24x48 mm virke. Beslagene kan enkelt demonteres for gjenbruk. 12-pack. Art. nr. 31-2574 1- Antall Kjøp 398,00 stk.
Glenno Skrevet November 2, 2008 Forfatter Skrevet November 2, 2008 Genialt Fish . Tror de har åpent forretning på Gulskogen sentret i Drammen, så får ta en tur kikke nærmeste dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå