BmwE36Jinta Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 Hei Har varme seter i min e36,men funker bare på passasjer siden. går dette på sikringer så er det som kan være årsaken til at den ikke funker på sjåfør siden? og om det er det,noen som veit hvilket nr? alt står på tysk i sikringsboksen og det kan jeg ikke gitt hehe.. ell om noen veit andre årsaker til at den ikke fungerer? Mvh Lene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 du kan jo kikke under setet å se om ledningene er skikkeli i, har samme problem men har ikke gjort noe med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwE36Jinta Skrevet November 1, 2008 Forfatter Share Skrevet November 1, 2008 du kan jo kikke under setet å se om ledningene er skikkeli i, har samme problem men har ikke gjort noe med det.. Har prøvd men litt vanskelig å komme til når vippen på seteryggen ikke fungerer men kan prøve litt til jeg Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet November 1, 2008 Share Skrevet November 1, 2008 2 muttra å 2 bolta så er setet løst.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå